رئيس‌جمهور افتخارآفريني‌هاي مدال‌آوران پارالمپيك را تبريك گفت

رئيس‌جمهور در پيامي افتخارآفريني‌هاي دلاورمردان جانباز و معلول كشور، آقايان جليل باقري، محسن كائيدي و نادر مرادي در رقابتهاي پارالمپيك لندن را به آنان و ملت ايران تبريك گفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور در پيامي افتخارآفريني‌هاي دلاورمردان جانباز و معلول كشور، آقايان جليل باقري، محسن كائيدي و نادر مرادي در رقابتهاي پارالمپيك لندن را به آنان و ملت ايران تبريك گفت.

متن پيام رئيس جمهور به شرح زير است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

درخشش دلاورمردان و سرافرازان جانباز و معلول كشورمان آقايان جليل باقري در پرتاب وزنه، محسن کائيدي در پرتاب نيزه و نادر مرادي در وزنه‌برداري در صحنه بزرگترين آوردگاه ورزشي جهان پاراالمپيك 2012 لندن را به اين قهرمانان، كاروان ورزشي و ملت ايران صميمانه تبريك عرض كرده و تداوم موفقيت‌هاي كاروان ورزشي ايران را در اين مسابقات از ايزد منان مسألت مي‌نمايم.

ورزشكاران جانباز و معلول كشورمان با همت والا و رشادت و غيرت مثال‌زدني خود با به اهتزاز در آوردن پرچم پرافتخار جمهوري اسلامي ايران در مقابل ديدگان جهانيان، شادكامي و غرور ملي را براي ملت ايران به ارمغان آورده و شايستگي‌هاي ملت رشيد ايران را به رخ جهانيان كشيدند.

محمود احمدي‌نژاد

رئيس‌جمهوري اسلامي ايران
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار