فرماندار دیلم گفت: با اجرای عملیات آبرسانی به روستای شیرونک جشن آبرسانی به روستاهای دیلم برگزار شد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  ماشاءالله احمدی در جمع مردم و مسئولان دیلم افزود: کل اعتبار پروژه آبرسانی به روستای شیرونک چهار میلیارد ریال در نظر گرفته شده که تاکنون یک میلیارد ریال آن مصوب شده است.

احمدی اضافه کرد: طول این پروژه 13.5 کیلومتر است که در مدت کمتر از شش ماه به اتمام می‌رسد و حدود 15 خانوار را زیرپوشش قرار می‌دهد.

وی راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی شمال استان را گام مهمی در راستای استغال و توسعه شهرستان عنوان کرد.

فرماندار دیلم ادامه داد: شهرستان دیلم نخستین شهرستان در استان بوشهر است که عملیات اجرایی گازرسانی به روستاها را با گازرسانی به روستاهای سیامکان، گزالوری و بنه اسماعیل آغاز کرد.

وی گفت: با پیگیرهای صورت گرفته شهرک صنعتی دیلم به عنوان شهرک صنعتی خاص تصویب شده که این مهم باعث رونق صنعت در این منطقه خواهد شد.

احمدی خاطرنشان کرد: با نصب یک دستگاه ترانس و افزایش ظرفیت پست 66 کیلوولت دیلم مشکل قطعی و خاموشی در این شهرستان به حداقل خواهد رسید.

وی راه‌اندازی سالن ورزشی رزمی پوریای ولی دیلم با حضور استاندار بوشهر، افتتاح طرح هادی روستاهای حصار و مظفری شمالی، خانه عالم عامری و امام حسن (ع)، بهره‌برداری از سردخانه اجساد متوفی دیلم، مخزن هوایی آب شرب روستای مظفری و باباحسنی را هدیه دولت به مردم ولایتمدار شهرستان دیلم عنوان کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم تصریح کرد: پروژه‌های گازرسانی به شهر امام حسن (ع)، فاز دو ساحل‌سازی دیلم، حوزه دانش‌آموزی شهید فهمیده، فاز 2 و 3 ساحل‌سازی بندر امام حسن (ع)، مرغداری 3 هزار قطعه‌ای بویرات و قنات، استخر سرپوشیده دیلم، خوابگاه ورزشکاران دیلم و خیابان شیلات امام حسن (ع) از جمله مهم‌ترین طرح‌هایی بود که در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی از نوسازی چهار مدرسه در این شهرستان خبر داد و افزود: مجموع اعتبارات اختصاص یافته به طرح‌هایی که در هفته دولت کلنگ‌زنی و افتتاح شد بیش از 20 میلیارد تومان است.

فرماندار دیلم ضمن تقدیر از امام جمعه دیلم و اعضای شورای اداری شهرستان در اجرای برنامه‌های هفته دولت، اظهار داشت: کسب رتبه 17 در المپیک 2012، برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران و دستیابی به چند سلاح موشکی سه دستاورد و موفقیت بزرگ دولت و ملت ایران بوده است. /ج1

برچسب ها: ساحل ، بوشهر ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.