رئیس اداره راه و شهرسازی زرندیه گفت: 9 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای رفع دو نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی این شهرستان اختصاص یافت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، حاجتی افزود: پنج میلیارد ریال از این اعتبار برای بازسازی پل زیرگذر شهر پرندك تخصیص یافته كه با صرف آن مسیر رفت و برگشت به صورت یك طرفه خواهد شد.

وی گفت : با توجه به اینكه هم اكنون تردد در این زیرگذر به صورت دو طرفه انجام می شود این امر تاكنون موجب بروز حوادث و سوانحی در این مكان شده است.

حاجتی افزود : همچنین مبلغ چهار میلیارد ریال از این اعتبار صرف رفع نقطه پرحادثه گردنه رنگرز این شهرستان خواهد شد و راه واقع شده در این گردنه نیز با تعریض های پیش بینی شده به چهارخطه تبدیل خواهد شد.

وی گفت : شهرستان زرندیه دارای 60 كیلومتر آزاد راه، 119 كیلومتر راه اصلی شریانی و 94 كیلومتر راه اصلی غیر شریانی است كه تحت پوشش پنج راهدارخانه در محورهای رنگرز، زاویه، پرندك، دوزج و رازقان هستند.

وی، با اشاره به توسعه خدمات راه های روستایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: این شهرستان دارای 96 روستا و 374 كیلومتر راه روستایی است كه هم اكنون بیشتر این روستاها از راه مناسب برخوردار هستند./س

برچسب ها: زرندیه ، جاده ، حادثه خیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.