حوزه‌های مختلف شاه‌کلید توسعه شهرستان کوثر است که می‌تواند به اشتغالزایی و توسعه و رونق اقتصادی این شهرستان کمک کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سعدالله رئیس‌ساداتی دیروز در جلسه کمیته جذب شهرستان کوثر افزود: در یک فرآیند مطلوب و مؤثر جذب اعتبارات سال 90 به شایستگی انجام شده و موافقتنامه اعتبارات سال 91 نیز بین دستگاه‌های مختلف مبادله شده که امیدواریم با اختصاص 30 درصدی کارها با سرعت بیشتر انجام شود.

وی گفت: ما با تکیه بر اعتبارات دولتی نمی‌توانیم اشتغال مولد و کارآفرینی حقیقی را رونق دهیم که در این ارتباط ضروری است از توان و استعداد سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استفاده کنیم.

رئیس‌ساداتی با بیان اینکه تاکنون بیش از 21 میلیارد تومان در این شهرستان سرمایه‌گذاری شده است، افزود: در سایه اختصاص این رقم اعتباری حدود 100 طرح در فصول مختلف اجرایی شده است.

وی مهم‌ترین این طرحها را سد گیوی، مدرسه شبانه‌روزی، مجتمع اداری و فرهنگی، سالن‌های ورزشی و طرح فاضلاب شهر گیوی اعلام کرد و گفت: برای تکمیل سد گیوی فعالیت خوبی آغاز شده که امیدواریم با درایت و تلاش مسئولان امر بتوانیم به سرعت آبگیری این سد را شاهد باشیم.

فرماندار کوثر همچنین استعداد و قابلیت نیروی انسانی جوان، تحصیل کرده و جویای کار و نیز توانمندی لازم برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی را یادآور شد و افزود: با ایجاد کارگروه‌های مطالعاتی و پژوهشی باید نسبت به نیازسنجی و ارایه راهکارهای اجرایی و مناسب به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشیم تا بتوانیم با اجرای طرحهای زیربنایی زمینه ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید و توسعه همه‌جانبه را در این شهرستان شاهد باشیم./س  

برچسب ها: کوثر ، جذب ، سرمایه ، گذاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.