پسر شاه مخلوع ايران با اعتراف به موفقيت ايران در برگزاري اجلاس سران عدم تعهد در تهران گفت: تاكنون هيچ كشور عضو سازمان ملل متحد و شوراي امنيت پاسخي به من نداده است.

به گزارش گروه وب گردي باشگاه خبرنگاران، رضا ربع پهلوي در مصاحبه با راديو صداي اسرائيل و در پاسخ به سوال منشه امير مجري صهيونسيتي اين برنامه با اعتراف به پيروزي ايران در اجلاس سران غيرمتعهدها و ابراز ناراحتي از اين مسئله، اظهار داشت: اجلاس سران غيرمتعهدها در تهران بدون هيچ مشکلي و در امنيت کامل برگزار شد.

وي که در ظاهر سعي داشت خود را به اين مهم (اجلاس تهران) بي توجه نشان دهد، مي‌گويد: «من به نتيجه پيروز بخش اين جلسات کاري ندارم!»

وي در ادامه در حالي حضور سران کشورهاي جهان و دبير کل سازمان ملل متحد را بي اهميت جلوه مي‌دهد که هنوز از حضور برخي رؤساي جمهور در جشن‌هاي به اصطلاح دوهزار و پانصد ساله به خود مي‌بالد.

بر اساس اين گزارش، ربع پهلوي در اين گفتگو رسماً تاييد کرد كه اقدامات حقوقي ضد ايراني وي تاکنون هيچ دستاوردي نداشته است.

وي در اين زمينه به تلخي گفت: تاکنون هيچ کشور عضو سازمان ملل متحد و شوراي امنيت پاسخي به نامه هاي من نداده است من هم نمي‌توانم قولي در اين زمينه براي پيگيري آن بدهم.

ربع پهلوي در ادامه سريال اعتراف‌هاي تلخ، از بي توجهي عامه ايرانيان خارج از کشور و همچنين داخل کشور به سخنان و عقايد خود خبر داد و گفت: ما ايرانيان زياد و سرشناسي در خارج داريم وظيفه آنها کمک به من است ولي متاسفانه آنها تاکنون اقدامي انجام نداده‌اند.

وي در ادامه درباره نيروگاه بوشهر سعي کرد اين مهم را پيش پا افتاده جلوه دهد، به طوري که گفت: نيروگاه بوشهر تنها چند کيلو وات(!) برق مي‌دهد و ما نيازي به اين مقدار برق نداريم.

انتهاي پيام/


برچسب ها: اعتراف ، اسرائیل ، پهلوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار