فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: اقتصاد مقاومتی باید به فرهنگ و منش اجتماعی و تبدیل شود که در این صورت تحول زاست و دشمن نمی تواند مقاصد شوم خود را دنبال کند.

ˈسعید افشار نادریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت: مقام معظم رهبری چند سالی است که توجه و اهتمام ویژه ای به مقوله اقتصاد دارند و انتخاب شعار امسال و سال های گذشته با مضامین اقتصادی، مؤید آن است که مهمترین موضوعات کشور اقتصادی هستند.

وی گفت: با توجه به توطئه های دشمنان، امروز مقوله اقتصاد از اهمیتی خاص برخوردار است.

فرماندار فیروزکوه افزود: مدتی پس از نامگذاری سال جاری به نام ˈتولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانیˈ، مقام عظمای ولایت مقوله اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که مهم و معنی دار است و همه سطوح جامعه، از خانواده (به عنوان کوچکترین عنصر اجتماع) تا بالاترین مقامات کشوری، لشگری، دولتمردان و کارگزاران باید بطور منسجم به آن عنایت داشته باشند.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی مقوله ای نه فقط مربوط به یک سال، بلکه مرتبط و متصل با شعارهای سال های گذشته است و در حقیقت به عنوان یکی از راههای برون رفت از موانع و مشکلات کشور قلمداد می شود.

فرماندار فیروزکوه همچنین نقش تولیدکنندگان، صنعتگران و اصناف را در این زمینه بسیار مهم برشمرد و افزود: باید در هر زمان، افراد درک مناسبی از شرایط داشته باشند و با تبعیت از مقام معظم رهبری در اجرای سیاست های عمومی کشور، سهم و نقش خویش را در تحقق شعارهای سال و آرمان های نظام به بهترین شکل ایفا کنند./س

برچسب ها: اقتصاد ، دشمن ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.