مدیركل انتخابات وزارت كشور، از تفرقه افكنی و گسترش اختلافات و ایجاد فضای روانی در میان مردم، به عنوان راهبردهای دشمن برای مقابله با آرمان های جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف جنگ نرم یاد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حسنعلی نوری در سفر به شهرکرد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت مجاهدت مردم در دفاع از نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: دفاع مقدس، گنجینه ای تمام نشدنی از افتخارات ملت بزرگ ایران برای همه نسل هاست.

مدیركل انتخابات وزارت كشور، با اشاره به توطئه های دشمن در سرنگونی نظام جمهوری اسلامی طی 33 سال گذشته، انقلاب مردم ایران را برگرفته از قیام عاشورای امام حسین (ع) عنوان كرد و افزود: به بركت خون پاك جونان ایران زمین در دفاع مقدس و برهه های حساس دفاع از نظام و اندیشه جوانان روشن ضمیر كشور طی سال های اخیر، جمهوری اسلامی در اوج عزت و افتخار قرار دارد.

مدیركل انتخابات وزارت كشور تصریح كرد: دشمن در عرصه جنگ سخت، توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، از این رو تلاش و توان خود را به مقابله با این نظام در جنگ نرم قرار داده است.

نوری تاكید كرد: دور كردن مردم و دلسوزان نظام از آرمان های اصیل آن، رواج بی بند و باری و روحیه بی تعهدی در میان مردم، گسترش اختلافات مردم و القای ناكارآمدی نظام از راهبردهای اصلی دشمن در این جنگ است.

وی با بیان تاثیر رسانه ها در خنثی كردن این توطئه ها، ادامه داد: دشمن با بمباران خبری موضوعات و وارونه نشان دادن واقعیت ها، از قدرت رسانه ها برای پیشبرد اهداف خود استفاده می كند.

مدیركل انتخابات وزارت كشور، گم نكردن هدف و آرمان شهیدان و نظام جمهوری اسلامی، ولایتمداری، انتقال تجربه های موفق نظام اسلامی به نسل جوان، كادرسازی جوانان برای تربیت نیروهای متخصص و انقلابی، افزایش روحیه كار جمعی و گسترش اتحاد ملی را از راهكارهای مقابله با توطئه های دشمن عنوان كرد.

وی، در پایان با اشاره به برگزاری موفق اجلاس سران غیر متعهدها در تهران، گفت: جهانیان، پیشرفت ها و افتخارات مردم ایران را برغم توطئه های ناجوانمردانه تحریم و ترور طی سال های گذشته دیدند و فهمیدند كه می شود با وجود تحریم و فشار، به قله های افتخار و عزت رسید. 

برچسب ها: تفرقه ، دشمن ، جنگ ، نرم ، اختلاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.