دشمن بنیان خانواده درایران را با هدف حذف نظام اسلامی نشانه رفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه مجتمع های خدمات راهنمایی و مشاوره خانواده با بیان این مطلب گفت: باید مسیر شهدا را روشن کرد چرا که شهدا تصور جهانیان از ایران را تغییر دادند.

محمود صلاحی افزود: پایه تمام افتخاراتی که شهدا برای ما به ارمغان آورده اند خانواده و تربیت است و تربیت در خارج از خانواده بسیار کم شکل می گیرد.

صلاحی تلاش غرب را برای متلاشی کردن خانواده، کاملاً هدفمند و برنامه ریزی شده دانست و گفت: بنگاه های صهیونیستی با ساختن فیلم های ضد اخلاق و با صرف هزینه های هنگفت سعی در متلاشی کردن بنیان خانواده دارند زیرا با حضور خانواده خیلی از اتفاقات نمی افتد.

وی ادامه داد: این تهاجمات تا کی می تواند ادامه داشته باشد و انسان نمی تواند در برابر این تهاجمات، بی تفاوت بماند.

استاندار خراسان رضوی فرم های فروپاشی خانواده را اول با تعریف پوشش، دوم با آوردن الفاظ زشت و سوم با ایجاد صحنه های مستهجن از سوی دشمن دانست و اظهار کرد: دشمن نمی تواند یک نظام با ارزش های دینی را تحمل کند و برای از بین بردن تمام تلاش خود را به کار می بندد زیرا از الگو شدن این چنین نظامی هراس دارد.

محمود صلاحی گفت: کلی ترین نظام ها، نظام خانواده و کلیت دار ترین مرکز، خانواده است.

صلاحی با تأکید بر لزوم حمایت همه جانبه از بنیاد خانواده و تلاش برای ایجاد خانواده ی پایدار گفت: طرح خانواده ی پایدار با هدف محکم ساختن بنیان خانواده ایجاد شده که راهنمایی و مشاوره ی متخصصان، طرح را در جهت رسیدن به این هدف سوق می دهد.


برچسب ها: دشمن ، بنیان ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.