مسئول سياسي حزب موتلفه اسلامي گفت: اصلاح‌طلباني كه به دنبال براندازي بودند با سد بصيرت مردم و قانون مواجه شدند و عقب نشستند.

كاظم انبارلويي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات اخير خاتمي مبني بر اينکه هرکس در این کشور در چارچوب قانون عمل کند از تمام حقوق یک شهروند جمهوری اسلامی از جمله انتخاب شدن و انتخاب کردن برخوردار است، گفت: خاتمي و دوستانش فعاليت‌هاي سياسي خود را انجام مي‌دهند و كسي هم مانع فعاليت‌هاي آنان نيست.

مسئول سياسي موتلفه اسلامي ادامه داد: اصلاح‌طلباني كه به دنبال براندازي بودند با سد بصيرت مردم و قانون مواجه شدند و عقب نشستند.

وي درباره اضلاع جريان دوم خرداد اظهار داشت: بخشي از اضلاع اين جريان در رسانه‌هاي ضدانقلاب و بيگانه فعاليت و بخش ديگر به دليل اعمال براندازانه مجازات خود را سپري مي‌كنند.

انبارلويي تصريح كرد:‌ نظام با برخي ديگر از اضلاع جريان دوم خرداد با تصامح برخورد كرد و آنان در داخل كشور فعاليت‌هاي سياسي خود را انجام مي‌دهند.

وي با بيان اين مطلب كه اصلاحات حداقل 100 نشريه و روزنامه دارد، گفت:‌ بخشي از اين رسانه‌ها در تهران و بخش ديگر در استان‌ها و شهرستان‌ها منتشر مي‌شوند و كسي هم مانع فعاليت‌هاي آنان نمي‌شود.

مسئول سياسي موتلفه اسلامي درباره ضرورت اعلام برائت اصلاح‌طلبان از فتنه 88 افزود:‌ برائت از فتنه 88 به نوع فهم و تفكر اصلاح‌طلبان از مسائل سياسي كشور بستگي دارد و اگر بخواهند در كنار مردم و نظام باقي بمانند بايد از مواضع خصمانه‌اي كه در جريان فتنه و نظام داشتند تجديد نظر و اعلام برائت كنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اصلاحات ، فتنه ، براندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار