فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) نیشابور گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که جایی برای توپ و تانک باقی نمانده و امروز به‌دنبال گرفتن ارزش‌ها است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در نیشابور سروان پاسدار مهدی فخریان در جمع بسیجیان پایگاه بسیج شهید آیت‌الله مدنی افزود: قصد دشمن این است که ما را از اهداف امام خمینی(ره) و نظام خارج کند و متاسفانه در بعضی جاها موفق بوده است.

وی با بیان اینکه ما خودمان خواسته‌ایم که جمهوری اسلامی ایجاد شود، اظهارکرد: اگر ما خود نخواهیم و ضعیف عمل کنیم نظام از دست می‌رود.

فخریان گفت: در برابر هجمه‌های دشمن طرح شجره طیبه بسیج در میان میدان مبارزه است و باید بسیج قدرت خود را در جنگ نرم به دشمن نشان دهد.

فخریان ادعای حمله دشمنان را دروغ دانست و اظهار کرد: اگر دشمن قصد کاری داشت زمانی که ضعیف بودیم اقدام می‌کرد و جنگ در زمانی که ایران اسلامی در اوج قدرت منطقه‌ای است کار سختی برای دشمنان است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) نیشابور خاطرنشان کرد: کشوری که هشت سال در برابر دنیا ایستادگی کرده و هیچ قدرت و حامی در دنیا نداشته امروز به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است.

فخریان تصریح کرد: فریاد جنگ‌طلبی استبدادگران فقط یک طبل تو خالی است و الان جرات حمله به ایران وجود ندارد./ب

برچسب ها: دشمن ، ارزش ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.