از امروز صبح بازار سکه و طلا چندين بار دچار نوسان قيمتي شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، نرخ طلا  و سکه در بازار تهران از امروز صبح چندين بار دچار نوسان قيمتي شد با وجود اينکه در ساعات ابتداي روز روند صعودي داشت با نزديک شدن به ظهر براي ساعتي قيمت ها روند نزولي را طي کرد اما با گذشت ساعاتي مقدار اندکي افزايش يافت . 

بر اساس اين گزارش قيمت ها در ساعت 40 : 17 دقيقه امروز به شرح زير بوده است به طوريکه سکه جديد 1 ميليون و 340 هزار ، سکه قديم يک ميليون و 330 هزار تومان ، نيم سکه 650 هزار ، ربع 328 هزار . هر مثقال طلاي 17 عيار 16 هزار تومان رشد کرده و به 571 هزار تومان رسيده و همچنين هر گرم طلاي 18 عيار با 1000 تومان  رشد به 131 هزار و 800 تومان رسيده است .

دلار هم 3 هزار و 580 تومان شده  و نسبت به يک ساعت قبل قيمت ها با رشد مواجه است  همچنين يورو 4 هزار و 600 ،  پوند 5 هزار و 700 و درهم امارات نيز  970 تومان شده است./عب

برچسب ها: قیمت ، سکه ، طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۱
بابا اينجا چه خبره !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
بشیر بیگلو
۲۳:۳۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۱
با سلام،
دولت با حذف ارز مسافرتی و دانشجویی، موجب گرانی و بالا رفتن نرخ ارز و بی اعنمادی به قیمت دلار در آینده شده است؛ امید است با برگشت این وضعیت به حالت قبل از اثرات روانی آن و افزایش قیمت ارز جلوگیری شود. ضمنا اگر ارز تکنرخی شود و قیمت آن نسبت به سابق یعنی 1260 تومان افزایش نداشته باشد، از اثرات روانی و افزایش قیمت جلوگیری میشود.
آخرین اخبار