مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمرینات خوب و پرنشاطی را برای مقابله با کره جنوبی پشت سر می گذاریم.

محمدرضا خلعتبری در مورد تمرینات تیم ملی فوتبال برای آماده سازی نفرات تیم ملی برای بازی با کره جنوبی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تمرینات خیلی خوبی را در دو روز گذشته داشتیم تمرینات به صورت دوستانه و شاد دنبال می شود و فضای بسیار پرنشاط و با طراوتی را در تیم ملی شاهد هستیم با این شرایط تا بازی کره جنوبی به حد آمادگی مطلوب خواهیم رسید و هرچه بهتر در مقابل آنها ظاهر خواهیم شد.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال کره جنوبی همیشه حریف خطرناکی برای تیم ملی کشورمان بوده است و به طور حتم بازی سختی را در تهران مقابل تیم ملی کره جنوبی خواهیم داشت.

خلعتبری در مورد گرفتن 3 امتیاز از کره جنوبی تأکید کرد: با شرایط خوبی که بازیکنان تیم ملی دارند از گرفتن 3 امتیاز حساس بازی کره جنوبی ناامید نیستیم و با پیروزی مقابل لبنان نیز جبران می کنیم و در ضمن با این پیروزی شانس خود را برای صعود به جام جهانی بیشتر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: باخت مقابل لینان در بیروت اصلاً حق ما نبود چون در نیمه دوم موقعیت های زیادی را روی دروازه آنها داشتیم ولی با بدشانسی شکست خوردیم.

خلعتبری در مورد آشتی کنان بازیکنان تیم ملی فوتبال با رسانه ها گفت: باید برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران و صعود به جام جهانی 2014 برزیل همه با همدیگر متحد شویم.

این همدلی بین رسانه ها و تیم ملی باعث می شود که در برابر کره جنوبی به راحتی موفق و پیروز شویم.

وی خاطرنشان کرد: هواداران باید در بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی به ورزشگاه بیایند و همه دست به دست یکدیگر جشن پیروزی مقابل کره جنوبی را بگیریم./ق

برچسب ها: خلعتبری ، جام جهانی ، آشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار