روزنامه الحيات نوشت: نتانياهو و باراک تروريست هايي هستند که به علت بي اصالت بودن نام خانوادگي شان را تغيير دادند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، اين روزنامه چاپ لندن در پايگاه اينترنتي امروز خود در مقاله اي به قلم "جهاد الخازن" نوشت: بنيامين نتانياهو و ايهود باراک سال هاست که با يکديگر برضد ايران متحد شده اند و در اين مورد سياست مشابه دارند اين درحاليست که نتانياهو رهبر حزب راست گراي افراطي ليکود و باراک رهبر حزب کار است که گفته مي شود ميانه رو است.

نويسنده افزود زماني که باراک از رياست ستاد مشترک ارتش اسرائيل کناره گيري کرد، به اين علت به حزب کار پيوست که در حزب ليکود جايي نداشت. چند ماه پيش خواندم نتانياهو دنبال يافتن جايي براي باراک، متحدش، در حزب ليکود است.

نتانياهو و باراک تروريست هايي هستند که به علت بي اصالت بودن نام خانوادگي شان را تغيير دادند. نتانياهو در سال 1968 در حمله به هواپيماهاي غيرنظامي در فرودگاه بيروت و باراک در سال 1973 در کشتار رهبران فلسطين در بيروت مشارکت کرد. 

اين دو تروريست، پس از ائتلاف چندين ساله، به اصل خود بازگشتند و بين‌شان اختلافي عميق تر و گسترده تر از اختلاف ميان دولت اوباما و اسرائيل درباره حمله احتمالي به ايران، شکل گرفت.

آن گونه که به نظر مي رسد، باراک اختلاف شخصي بين نتانياهو و رئيس جمهور آمريکا را فرصت مناسبي يافته است تا خود را به عنوان جايگزين معرفي کند.

منابع نزديک به باراک گفتند او از وزيران جنگ اسرائيل بيشتر به آمريکا سفر کرده است؛ زيرا روابط امنيتي و اطلاعاتي براي اسرائيل بسيار مهم است. منابع نزديک به نتانياهو نيز گفتند باراک تلاش مي کند به درگيري بين دو طرف دامن بزند تا خودش را به عنوان جايگزين معرفي يا حضورش را در همين سمت در دولت آتي تضمين کند. محافل نزديک به باراک نيز گفتند نتانياهو تلاش مي کند از مسئوليتش در قبال اختلاف با آمريکا و انتقال آن به وزير  جنگ سر باز زند. بار ديگر مي گويم نتانياهو و باراک، هر دو تروريست و بي اخلاق هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار