مدیرعامل جدید استیل آذین درود گفت: به مدت یک ماه است که تیم فوتبال گهر درود را زیر نظر داشتم تا هر چه زود نواقص برطرف شود.

غلامرضا آیت اله زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پذیرفتن تیم فوتبال استیل آذین درود یک ریسک خطرناک و بزرگ است که باید مردم با حمایت های خودشان این تیم را برای ادامه راه دلگرم کنند.

وی ادامه داد: وضعیت تیم اصلاً خوب نیست و مشکلات زیادی در این تیم وجود دارد که باید به زودی این مشکلات مرتفع شود.

آیت اله زاده در مورد خرید کامل باشگاه گهر درود توسط حسن هدایتی تصریح کرد: طبق قوانین فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا یک شخص نمی تواند دو تیم در لیگ برتر فوتبال یک کشور داشته باشد از این رو حسین هدایتی این کار را برعهده برادر خود حسن هدایتی گذاشت و مالک باشگاه استیل آذین درود حسن هدایتی می باشد.

وی ادامه داد: تیم داری فقط پول نیست و 50 درصد مابقی کار به سرمربی، مسائل فنی و بازی کردن نفرات تیم بستگی دارد از این رو سعی داریم هرچه زودتر ضعف را در تیم استیل آذین درود برطرف کنیم.

آیت اله زاده در مورد اختیارش در تیم فوتبال استیل آذین درود گفت: از یک ماه پیش وضعیت تیم فوتبال گهر درود را بررسی می کردیم به عنوان مدیرعامل کار سختی داریم ولی باید باشگاه استیل آذین ابتدا به تعهدات مالی خود پایبند باشد که مالک باشگاه هرچه زودتر مبالغ قرارداد و پاداش های بازیکنان و مربیان را پرداخت خواهد کرد.

 وی ادامه داد: بازیکنان و مربیان توقع دارند که هرچه زودتر از نظر مالی شارژ شده و  پس از آن با انگیزه و روحیه بالا وارد مسابقات لیگ برتر شوند.

آیت اله زاده در مورد میزبانی لرستان از بازی های تیم فوتبال استیل آذین درود تاکید کرد: تیم فوتبال استیل آذین درود به مردم لرستان، خرم آباد و درود اختصاص دارد و اصلا نباید بازی های این تیم در کرج برگزار شود؛ از این رو بازی های این تیم به طور حتم به ورزشگاه  20 هزار نفری تختی خرم آباد انتقال پیدا می کند.

وی ادامه داد: اختلافاتی نیز بین مردم درود و خرم آباد وجود دارد که ابتدا باید این اختلافات حل شود تا این هواداران هر چه بیشتر تیم شهر خودشان را حمایت کنند.

مدیر عامل سابق باشگاه کوثر لرستان  خاطر نشان کرد: هواداران لرستانی به من لطف دارند و مطمئن هستم که من را برای هدایت هر چه بهتر این تیم که متعلق به خودشان است، یاری مي کنند و برای صعود تیم فوتبال استیل آذین درود به حمایت همه جانبه آن ها نیاز داریم.

وی ادامه داد: مردم لرستان عاشق تیم شان هستند و با تمام وجود برای برتری تیم شان در لیگ برتر تلاش خواهند کرد.

آیت اله زاده تصریح کرد: تیم فوتبال استیل آذین درود کمبودی از نظر سرمربی و برخی از پست ها دارد که سرمربی به زودی انتخاب خواهد شد و بازیکنان مد نظر به این تیم خواهند آمد.

وی در پایان در مورد سرمربی آینده تیم فوتبال استیل آذین گفت: 5 گزینه مد نظر باشگاه استیل آذین درود برای هدایت تیم فوتبال است که فرهاد کاظمی، مجید جلالی، مهدی دینورزاده ، ناصر ابراهیمی و وحید امیری، گزینه هاي باشگاه هستند که ظرف چند روز آینده سرمربی تیم مشخص خواهد شد./مح

برچسب ها: باشگاه ، گهر ، درود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار