فرمانده سپاه فتح استان كهگیلویه و بویر احمد گفت: كشور اكنون در شرایط حساسی قرار دارد و دشمن با جنگ تحریم اقتصادی ایران وارد میدان شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران یاسوج 'سردار یونس امیری' در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم سپاه شهرستان بهمئی افزود: تمام شدن جنگ علیه نظام اسلامی ساده انگاری است بلكه دشمنان لحظه ای از ضربه زدن به كشور غفلت نكرده و  برای مقابله با انقلاب اسلامی برنامه ریزی می كنند.
وی گفت: ایران اسلامی اكنون درهمه زمینه ها به پیشرفتهای عالی دست یافته و این پیشرفتها هر روز بیشتر می شود.
امیری تصریح كرد: آمریكا كه به خیال خود در همه ابعاد نظامی ، اقتصادی و سیاسی حرف اول دنیا را می زند و برای دیگر كشورها تصمیم می گیرد در مقابل ایران اسلامی ذلیل شده است و راه به جایی نمی برد.
فرمانده سپاه فتح استان اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها هشدار داده بودند كه نباید تنها متكی به نفت باشیم ولی متاسفانه خوب عمل نكردیم و اكنون باید مشكلاتی را متحمل شویم.
وی به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران درباره اقتصاد مقاومتی اشاره كرد و افزود:اقتصاد مقاومتی یعنی برنامه ریزی با علم و تدبیر كه می تواند راهگشای مشكلات اقتصادی كنونی كشور باشد.
فرمانده پیشین سپاه بهمئی مردم این شهرستان را انسانهایی امتحان پس داده در طول دوران انقلاب اسلامی دانست كه جبهه های جنگ تحمیلی رشادت های آنها را به یاد دارد.
در این آیین از تلاشهای سرهنگ حسن نیكروز در طول 31 سال خدمتش با اهدای لوح سپاس قدردانی شد و سرهنگ 'امید علی شریعت نیا' به عنوان فرمانده سپاه ناحیه بهمئی معرفی شد./ب
برچسب ها: دشمن ، جنگ ، نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.