عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي گفت: اخلال ايجاد شده در بخش ارز حوزه توليد و خدمات را به حالت بلاتكليف در آورده است؛ تاكنون توفيق نسبي را در تحقق شعار راهبردي سال جاري داشته‌ايم اما لازم است در 6 ماهه دوم سال تلاش‌هاي دولت، مجلس و قوه قضائيه شتاب بيشتري بگيرد تا اهداف محوري حمايت از توليدات داخلي محقق شود.

محمد‌كاظم انبارلويي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ميزان موفقيت دستگاه‌هاي مختلف در جهت حمايت از توليدات داخلي و کار و سرمايه ايراني گفت: چرخه توليد براساس زير ساخت‌هايي كه طي سال‌هاي گذشته در كشور ايجاد شد، مي چرخد و توليدات قابل توجهي را در كشور داريم؛ جمهوري اسلامي جزو 20 كشور مطرح جهان در عرصه اقتصادي است.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: اخلال ايجاد شده در بخش ارز حوزه توليد و خدمات را به حالت بلاتكليف در آورده است كه اميدواريم با ايجاد مركز مبادلات ارز اين بلاتكليفي و اخلال از بين برود.

وي با بيان اينكه مقام معظم رهبري شعار حمايت از توليدات داخلي و اقتصاد مقاومتي را براي مقابله با دسيسه و نيرنگ آمريكا و صهيونيسم بين‌المللي در بخش اقتصادي مطرح كردند، اظهار داشت: مقام معظم رهبري در ديدارهاي مختلفي با اعضاي شركت‌هاي دانش بنيان و همچنين در ديدار با اعضاي هئيت دولت خطوط كلي اقتصاد مقاومتي را بيان كردند كه اميدواريم دولت به رهنمودهاي ايشان توجه كند.

انبارلويي افزود: دولت با همكاري ساير مسئولين  بايد با ابزارها و راهبردهايي كه در اختيار دارند تلاش كنند تا از اين مرحله هم با موفقيت عبور كنيم.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي خاطر نشان كرد: تاكنون توفيق نسبي را در تحقق شعار راهبردي سال داشته‌ايم اما لازم است در 6 ماهه دوم سال تلاش‌هاي دولت، مجلس و قوه قضائيه شتاب بيشتري بگيرد تا اهداف محوري حمايت از توليدات داخلي محقق شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تولید ، دولت ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار