رييس پارک فناوري پرديس:

سهم صادرات محصولات فناورانه از70ميليون دلار به يک ميليارد دلار

رييس پارک فناوري پرديس از عرضه600محصول فناوري شرکت هاي مستقر در اين پارک خبر داد و گفت: بر اساس برنامه قرار است سهم صادرات محصولات فناورانه از70ميليون دلار به يک ميليارد دلار تا افق1404برسد.

به گزارش خبرنگار دانش هاي روز باشگاه خبرنگاران؛ مهدي صفاري نيا در نشست خبري با موضوع «دستاوردهاي پارک فناوري پرديس» از ايجاد زنجيره تجاري سازي در اين پارک خبر داد و افزود: با ايجاد اين زنجيره؛ شرکت ملي نفت، گاز، بنياد ملي نخبگان، ستاد توسعه فناوري نانو، معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و وزارت صنعت، معدن و تجارت توانستند از خدمات آن استفاده کنند.

وي، ليزينگ (خريد با تسهيلات) محصولات فناورانه را از ديگر خدمات حمايتي اين پارک نام برد و اضافه کرد: از محل صندوق توسعه فناوري هاي نوين پارک پرديس با اقدام مالي براي شرکت هاي دانش بنيان و محصولات فناورانه19محصول مورد حمايت قرار گرفت.

رييس پارک فناوري پرديس يادآورشد: تاکنون شرکت ها براي 45محصول دانش بنيان از امکانات و خدمات تجاري سازي اين پارک استفاده و در يک سال اخير نيز آنها43محصول ارتقا يافته به جامعه علمي و فناوري کشور عرضه کرده اند که از اين ميان40محصول در زمره ثبت اختراع بوده است.

صفاري نيا با تاکيد بر اهميت استاندارد براي محصولات دانش بنيان، ادامه داد: در اين زمينه تاکنون100استاندارد و گواهي نامه کيفيت از شرکت هاي دانش بنيان مستقر در اين پارک دريافت شده است./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار