مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی گفت: برای بهره‌برداری از مجموعه تجاری و احداث ساختمان مسافربری در پایانه مرزی بازرگان 113 میلیارد ریال تاکنون هزینه شده است.

بابک طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه گفت: پایانه مرزی بازرگان در قالب دو بخش به مورد اجرا گذاشته شده است که شامل ایجاد مجموعه تجاری و احداث ساختمان مسافربری است.

وی تصریح کرد: مجموعه تجاری پایانه مرزی بازرگان دارای ساختمان تجاری با سیستم اسکلت فلزی، روسازی بتنی محوطه سالن تجاری، باسکول، خروجی اضطراری، مسافری و سیستم هوشمند کنترل تردد نه‌گانه است.

طالبی از احداث مخزن زمینی با ظرفیت 250 مترمکعب در این پایانه خبر داد و افزود: 16 چشمه سرویس بهداشتی نیز در این پایانه احداث شده است.

وی اضافه کرد:ایجاد امکانات رفاهی در این پایانه مرزی، گفت: توجه به فضای سبز اطراف سالن تجاری نیز در احداث پایانه مرزی بازرگان مورد توجه قرار گرفته و بر این اساس به مساحت 5 هزار و 800 مترمربع فضای سبز در این پایانه احداث شده است.

طالبی اعلام کرد: برای تمام این اقدامات 48 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: علاوه بر این 65 میلیارد ریال نیز در سال‌های گذشته در راستای احداث ساختمان مسافربری، راه‌های دسترسی و حصارکشی، ایجاد شبکه فیبر نوری و محوطه‌سازی و اجرای تأسیسات زیربنایی هزینه شده است.

طالبی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام در این پایانه، اظهار داشت: نوسازی بتنی، پروفیله کردن دره، نصب گاردریل، آسفالت‌ریزی و اجرای اسپیس فریم سالن مسافری از برنامه‌هایی است که در آینده نزدیک به مورد اجرا گذاشته می‌شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.