رمضان‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ويژگي‌هاي يک رئيس جمهور خوب را براي دانشجويان تبيين مي‌کنيم

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت گفت: اعضاي بسيج دانشجويي اقدامات پژوهشي و مطالعاتي خود را در اين زمينه آغاز كرده تا ويژگي‌هاي يك رئيس جمهور خوب را براي دانشجويان تبيين كند.

ميلاد رمضان‌پور مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علم‌وصنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به ورود فضاي كشور به بحث انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت فضاي دانشگاه را براي انتخابات آماده مي‌كند.

وي افزود: با توجه به اينكه رئيس جمهور بازوي اجرايي قوانين کشور به حساب مي‌آيد بايد سعي شود ملاك درستي به مردم و قشر جوان به ويژه دانشجو معرفي شود.

اين فعال دانشجويي تصريح كرد:‌ تشكل‌ها يك گروه نخبه و الگو براي دانشجويان محسوب شده و تاثير و نفوذشان در بين اقشار جامعه بسيار زياد است، بنابراين بايد نهايت دقت خود را در موضع‌گيري‌هايشان داشته باشند و باعث كاهش اعتماد  عمومي مردم نسبت به خود و نظام نشوند.

مسئول سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت در پايان خاطر نشان كرد: اعضاي بسيج دانشجويي اقدامات پژوهشي و مطالعاتي خود را در اين زمينه آغاز كرده تا شرايط و ويژگي‌هاي يك رئيس جمهور خوب را براي دانشجويان تشريح و تبيين کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار