استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن برای تخریب و عملیاتی كردن توطئه های شوم خود در ایران دانشگاه ها و مدارس را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، سید 'حسین صابری' در آیین گرامیداشت آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود كارشناسی ارشد و دكترای دانشگاه یاسوج افزود: دانشجویان افراد فرهیخته جامعه هستند كه همواره به روش های مختلف مورد هجوم و حمله گسترده دشمنان در زمینه های مختلف قرار می گیرند.
وی با اشاره به اینكه دانش آموزان و دانشجویان آینده سازان و مدیران فردای كشور هستند، بیان كرد: امروز با وجود تحریم های گوناگون از سوی دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب دانشجویان همواره با بیداری خود هرگونه توطئه ای را خنثی خواهند كرد.
صابری تظاهرات كشورهای اسلامی و غیراسلامی برضد مستكبران و استعمارگران غربی را برگرفته از بیداری اسلامی ملت ایران دانست و اظهار داشت: الگوهای سازندگی، انسانیت، دانش و تخصص نیز می بایست از سوی دانشجویان به سایر كشورها صادر شود.
وی عنوان كرد: چنانچه دانشجویان اسلامی به معنای واقعی تكالیف و وظایف خود را به درستی انجام دهند دانشگاه ها به بهشت تبدیل می شود.
صابری ابراز داشت: 213 هزار شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس در كشور جان خود را تقدیم نظام و انقلاب كردند و امروزه بار و مسوولیت خون این شهدا بر دوش دانشجویان است.
وی افزود: تحصیلات تكمیلی در دانشگاه های مختلف مورد توجه مسوولان اجرایی قرار گرفته كه یكی از راهكارهای مهم برای رفع مشكلات و تنگناهای پیش روی كشور به شمار می رود.
صابری گفت: می بایست با فراهم كردن امكانات و زیرساخت ها زمینه برقراری ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه و صنعت به منظور كسب تجربه عملی دانشجویان تلاش كرد.
وی با اشاره به گرانی موجود در كشور، بیان كرد: بخشی از این گرانفروشی ها سیاسی است و می بایست ریشه یابی شود.
در این آیین از 400 دانشجوی كارشناسی ارشد و دكترای دانشگاه یاسوج با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی استقبال شد./س
برچسب ها: دشمن ، تخریب ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.