همايون اسعديان در خصوص وضعيت نابسامان سينماي ايران گفت: نابساماني هاي اقتصادي و افزايش دغدغه هاي مردم باعث فروش پائين فيلم ها و دوري آن ها از سينما شده است.

همايون اسعديان كارگردان فيلم سينمايي "بوسيدن روي ماه" در خصوص اعتراضش نسبت به فروش اين فيلم به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: مسائل پيش آمده در اكران نوروزي باعث مشكلاتي در سينماي ايران شد كه متاسفانه تا به امروز رفع نشده است.
وي افزود: اكران فيلم سينمايي "بوسيدن روي ماه" در فصل پائيز و همزماني آن با وضعيت اقتصادي كشور در حال حاضر متاسفانه نتوانست با گذشت 3 هفته از اكران آن به فروش قابل توجهي دست يابد.
اسعديان تصريح كرد: همزمان با نمايش "بوسيدن روي ماه" در سينما فيلم هاي ديگري چون "بغض"، "من همسرش هستم" و "اختاپوس" اكران شده كه آن ها هم فروش خوبي نداشتند.
وي افزود: تنها مشكل ركود سينمايي وضعيت اقتصادي و افزايش دغدغه مردم نسبت به اين وضعيت است كه آن ها را از فيلم هاي سينمايي غافل كرده است. علاوه بر فروش پائين فيلم ها، توزيع آثار سينمايي در فروشگاه ها و همچنين ديگر كالاهاي فرهنگي هم تحت شعاع اين مسئله قرار گرفته اند.
اسعديان خاطرنشان كرد: به طور طبيعي اهالي سينما و وزارت ارشاد هم در خصوص سامان دادن اين وضعيت نمي‌تواند كاري انجام دهد و تنها راه حل اين مشكل بستگي به كاهش التهابات اقتصادي در كشور دارد.
گفتني است، همايون اسعديان در حال حاضر مشغول نگارش مجموعه تلويزيوني 26 قسمتي دا است./ي2
برچسب ها: اسعدیان ، سینما ، کارگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار