عضو شوراي مرکزي جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به آغاز تبليغات زودهنگام برخي از نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري گفت: اگر هدف اصلی داوطلبان انتخابات خدمت است، عطش برای ورود زود هنگام به این عرصه اهداف مورد ادعای آنها را زیر سوال می‌برد.

علي خطیبی شریفیه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره تبلیغات زودهنگام برخی از کانديداهاي احتمالي انتخابات ریاست جمهوری آتي، اظهارداشت: علی‌رغم تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر خطر ورود زودهنگام به انتخابات ریاست جمهوری و پرهیز دادن احزاب و تشکل‌ها نسبت به این موضوع، شاهد بی‌توجهی برخی از افراد نسبت به این مهم هستیم.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي افزود: بعضی از مسئولان درک درستی از شرایط اجتماع ندارند و اولویت مردم برایشان مهم نیست، بلکه اولویت حزب و دستگاه خودشان برایشان اهمیت دارد.

خطیبی‌شریفیه اولویت اساسی جامعه امروز را موضوع معیشت و اقتصاد مردم دانست و اظهار داشت: توقع این است که مسئولان قوا تدبیری برای شرایط مردم داشته باشند؛ اما متاسفانه این مسئله به اولویت دست چندم تبدیل شده است و مسائل فرعی در صدر توجه قرار گرفته است.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی همچنین عنوان کرد: امروز نامه‌نگاری‌هایی صورت می‌گیرد که هیچ ارتباطی با دغدغه‌های اصلی مردم ندارد؛ اگر اسم خود را خدمتگزار مردم می‌گذاریم باید در راستای نیاز مردم حرکت کنیم.

وی افزود: اگر مسئولان، خصوصا دستگاه اجرایی که80 درصد توان کشور را در اختیار دارد، بخواهند ورود زود هنگام به انتخابات را کلید بزند ممکن است در ذهن مردم محکوم به این شوند که در شناسایی و پرداختن به اولویت‌های مردم قصور داشته‌اند.

خطیبی شریفيه با اشاره سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سال آخر دولت به معنی تعطیلی کارها نیست، گفت: یکی از نکاتی که در سال آخر دولت، دولت را تهدید می کند ورود زود هنگام به انتخاب است.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به فتنه سال 1388 یادآور شد: یکی از دلایل بی‌اخلاقی‌هایی سیاسی بعد از انتخابات 88، ورود زودهنگام و نادرست به عرصه انتخابات بود.

خطیبی شریفيه با بیان اینکه افرادی که قصد ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری را دارند خیلی عجله نکنند، که در زمان مناسب در معرض انتخاب قرار خواهند گرفت، گفت: اگر هدف اصلی داوطلبان انتخابات خدمت است، عطش برای ورود زود هنگام به این عرصه اهداف مورد ادعای آنها را زیر سوال می‌برد.

وی درباره احوالات امروز جناح اصول‌گرا عنوان کرد: در خانواده اصول‌گرایی اختلاف سلیقه وجود دارد، اما تفرقه وجود ندارد.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه این اختلاف سلیقه‌ها مشکل‌ساز نیست و می‌تواند شرایط انتخاب را برای مردم راحت‌تر کند، گفت: در این شرایط به جای اینکه رقابت را بین نیروهای معتقد به نظام و نیروهای غیرمعتقد داشته باشیم، یک رقابت درون گفتمانی خواهیم داشت.

خطیبی شریفيه گفت: فضای انتخابات کشور در خانواده اصول‌گرایی تعریف می‌شود و قطعا رئیس جمهور بعدی از خانواده اصول‌گرايان خواهد بود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار