مسعود ظهرابي گفت: برای حضور در جام باشگاه های آسیا شرایط خوبی داریم و امیدواریم بتوانیم به فینال این رقابت ها صعود کنیم و دل مردمان ایران را شاد کنیم.

مسعود ظهرابی بازیکن تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات جام باشگاه های آسیا از هفته آینده در قطر آغاز می شود ما نیز حضور داریم به عنوان تنها نماینده کشورمان هم اکنون شرایط خوبی در تیم حاکم است و امیدواریم وضعیت همین گونه پیش رود و مشکل خاصی پیش نیاید و یکی از مدعیان در این رقابت ها باشیم.

وی تصریح کرد: تیم با کمک مشاور و مربیگری خارجی رافائل کاسترلو برنامه های خود را در زمین اجرا می کند و در این بین 3 بازی لیگ برتر را نیز برده این و روحیه بازیکنان ایده آل است.

ظهرابی در ادامه گفت: تیم مان دوشنبه 8 مهر عازم قطر می باشد و در اولین دیدار مقابل الاهلی بحرین قرار می گیریم حریف خوبی است.

وی تأکید کرد: ثامن با تیم های المطر عربستان، الاهلی بحرین العربی کویت و الاجیش قطر همگروه است در واقع در گروه سختی قرار داریم و بازی های دشواری مقابل این تیم ها خواهیم داشت.

ظهرابی گفت: سطح کیفی این مسابقات خیلی بالاست همانطور که ما از بازیکنان خارجی استفاده خواهیم کرد آنها نیز به طور حتم از چند بازیکن اروپا بهره خواهند برد.

وی در ادامه گفت: برای حضور در این مسابقات متأسفانه بازی تدارکاتی مناسبی نداشتیم و درگیر لیگ ایران هستیم.

ظهرابی اضافه کرد به هر حال باید با آمادگی کامل مقابل حریفانی ایستاد و با جنگندگی امتیازات لازم را کسب نمود و خود ثامن نیز حریف دست و پا بسته ای برای دیگر حریفان نیست و بازیکنان خوبی در اختیار دارد که می تواند برای تیم ها حریفی زهردار باشد.

کاپیتان تیم ملی در خصوص خداحافظی از تیم ملی گفت: احساس می کنم که باید از تیم ملی خداحافظی کنم و جا را به دیگر جوانها بدهم مطمئن هستم کسانی هستند که جایگزین من در تیم ملی باشد و عملکرد بهتری داشته باشد نزدیک به 17 سال است که در تیم ملی هستم و شرایط طوری است که می خواهم جدا شوم البته احتمال دارد بعد از مسابقات باشگاه های آُیا جهت دوره های مربیگری به اسپانیا بروم.

وی اشاره کرد: از سال 69 هندبال بازی می کنم و از زمانی که در تیم ملی هستم افتخارات زیادی کسب کرده این و از این بابت خیلی خوشحال هستم به هر حال آدم یک روز به تیم می آید و روز دیگر می رود.

بازیکن اسبق فولاد اکسین بهبهان افزود: فصل قبل در فولاد اکسین خوزستان بودم که به دلیل نبود اسپانسر برای تیم نتوانست در لیگ برتر بماند و منحل شد و برخی مجبور شدند به دیگر تیم ها بروند و بعضی ها هم خانه نشین شدند.

وی یادآور شد: به دلیل عدم مدیریت مناسب در هندبال استان اکسین منحل شد و این در حالی است که خوزستان نصف بودجخ کشور را از طریق فروش نفت تأمین می کند و متأسفانه تیمی در لیگ برتر ندارد.

ظهرابی گفت: در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر پنجم شدیم و ماندیم اما حیف که نتوانستیم در این رقابت ها باشیم برای اینکه دوباره تیمی از استان به لیگ برتر 3-2 سالی طول می کشد و این زمان طولانی است و به هندبال خوزستان ضربه می زند.

وی گفت: انتظاری که از مسئولان دادیم این است که هندبال خوزستان را دریابند و از آن حمایت کنند و نگذارند به این راحتی از بین رود هرچند می دانم حرف ما خریدار ندارم.

ظهرابی تأکید کرد: برای ایکه تیم در لیگ بماند خانم چشمه سلاطین رئیس هیئت خوزستان زحمات بسیاری کشید ولی متأسفانه موفق نشد و عده ای هم زیر پایش سنگ انداختند.

وی اضافه کرد: هندبال استان هرچند علم و امکانات اروپا را ندارد ولی آمار نشان می دهد بازیکنان نتایج خوبی کسب می کنند و بیانگر این موضوع است که آنها از قابلیت و پتانسیل بالایی برخوردارند که باید بیشتر مورد توجه حمایت قرار گیرند.

ظهرابی در پایان خاطرنشان کرد: هندبال کشورمان به شرایطی رسیده است که می تواند بازیکن به خارج بفرستند ایمان جمالی اولین لژیونر ایران است که در اروپا بازی می کند افراد دیگری مانند برادران استکی، رضوی، مؤمنی ها و بیجاری می توانند در لیگ های خارجی باشند و برای ایران افتخار کسب کنند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار