شهردار اصفهان رمز موفقیت در جنگ اقتصادی را تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سید مرتضی سقاییان نژاد در آیین بهره برداری از 52 طرح عمرانی ، فرهنگی و خدماتی منطقه 8 اصفهان در ورزشگاه شهدای شمس آباد ضمن تبریک دهه ولایت عید غدیر خم افزود : انقلاب اسلامی در طی این سالها در جهت کمک به مستضعفین و عدالت محوری گام برداشته است .

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز با نام گذاری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی جامعه را از جنگ اقتصادی مطلع کرده است افزود : این مردم بودند که جنگ را اداره کردند تا به پیروزی دست یافتیم بنا براین لازم است جنگ اقتصادی نیز با محوریت مردم دنبال شود .

سقاییان نژاد با بیان اینکه مترو ، اتوبوسرانی و حمل و نقل عمومی از سوی مردم اداره شود افزود : در گذشته نیز شرکت های مردمی نیز مانندسیر و سفر اداره حمل و نقل عمومی را بر عهده داشتند ، اما در حال حاضر شهرداری در زمینه حمل ونقل مشکل دارد چرا که بخش عظیمی از اعتبارات حمل ونقل به دولت مرتبط می باشد .

شهردار اصفهان گفت : مدیریت های متطقه ای در قالب شورا ها و شهر داری ها پاسخ گوی نیاز شهروندان بوده است و در صورتی که تمام وظایف به مدیریت های منطقه ای و پارلمان محلی واگذار شود با مشارکت مردم شهر به خوبی اداره می شود .

وی در ادامه با اشاره به تحریم های اقتصادی خاطر نشان کرد : با وجود این تحریم ها کارهای عمرانی با دخالت مردم در حال انجام است چرا که تکیه گاه این طرح ها مردم می باشند .

سقاییان نژاد در پایان افزود : خوشبختانه فعالیت ها و طرح های خوبی در سطح مناطق 14 گانه از جمله منطقه 8 اصفهان به اجرا در آمده و به بهره برداری رسیده است ،و در آینده 50 طرح دیگر تکمیل می شود و به بهره برداری خواهد رسید ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.