عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: طرح سوال از رئيس‌جمهور در جهت ارتقاء عملکرد قوه مجريه موثر بوده و استفاده از اينگونه مکانيزم‌ها موجب تقويت جمهوري اسلامي و پاسخگويي دولت به مجلس و مردم مي‌شود.

علي عباسپور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره طرح سوال از رئيس‌جمهور گفت: اصول قانون اساسي در جهت اقتدار نظام نوشته شده و اقتدار مجلس شوراي اسلامي نيز در برقراري ارتباط منسجم و قانوني با قوه مجريه است.
 
عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي با تاکيد بر ضرورت پاسخگوي رييس‌جمهور به مجلس شوراي اسلامي، ادامه داد: رئيس‌جمهور بايد خود را در مقابل مجلس پاسخگو بداند و معتقدم که مطرح کردن سوال از رئيس‌جمهور در جلسه خصوصي، اهداف مدنظر از طرح سوال را، محقق نخواهد کرد.
 
وي تصريح کرد: نمايندگان مجلس نبايد به طرح سوال از رئيس‌جمهور به صورت مچ‌گيري نگاه کنند بلکه بايد، سوال را در راستاي حل مشکلاتي که در اجراي قانون و يا انحراف از آن وجود دارد، مطرح کنند.
 
عباسپور اقدام مجلس در جهت طرح سوال از رئيس‌جمهور را مناسب ارزيابي کرد و خاطر نشان کرد: طرح سوال از رييس‌جمهور در جهت ارتقاء عملکرد قوه مجريه موثر بوده و استفاده از اينگونه مکانيزم‌ها موجب تقويت جمهوري اسلامي و پاسخگويي دولت به مجلس و مردم مي‌شود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: موتلفه ، طرح ، سوال ، مجلس ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار