فرمانده هنگ مرزی ارومیه گفت: برجک‌های جدید در مرز ارومیه به منظور کنترل هرچه بیش‌تر مرزها انجام می‌گیرد.

محرم رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: برای ارتقای هرچه بیشتر امنیت در مرزهای ارومیه در سال‌های اخیر این مرز را بیش‌تر از گذشته مجهز به تکنولوژی کرده‌ایم که استفاده و احداث برجک‌های جدید از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه این برجک‌ها در حال حاضر در دست احداث هستند، تصریح کرد: سال آینده شاهد استقرار نیرو در این برجک‌ها خواهیم بود.

رجبی با اشاره به متوسط پیشرفت فیزیکی برجک‌های در دست احداث در این مرز، افزود: متوسط پیشرفت فیزیکی برجک‌های در دست احداث در مرز ارومیه 50 درصد است.

وی با تاکید بر استفاده از تجهیزات مناسب برای کنترل مرزها، خاطرنشان کرد: پاسگاه‌های مرزی مجهز به برق هستند و از طریق دوربین‌های مناسب برای کنترل مرز بهره می‌گیریم.

رجبی از نصب نیوجرسی در مرزهای ارومیه خبر داد و گفت: سیم خاردارکشی به طول هشت کیلومتر، استفاده از تجهیزات الکترونیکی شامل عینک دید در شب و دوربین حرارتی نیز از دیگر اقدامات برای کنترل مرزها است.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه با بیان اینکه در سال‌های اخیر با انسداد مرزها شاهد کاهش ترددهای غیرمجاز و کاهش قاچاق هستیم، اظهار داشت: استفاده از تجهیزات به روز نیز در این میان فراموش نشده و برای اشرافیت هر چه بیش‌تر به مرزها از تجهیزات به روز استفاده می‌کنیم./س

برچسب ها: ارومیه ، هنگ مرزی ، کنترل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.