با تحقيق، آزمون و برنامه ريزي مي توان کيفيت کالاهاي داخلي را افزايش داد.

فرشيد سيم بر کارشناس مسائل اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در خصوص گسترش فرهنگ عمومي در مصرف کالاي داخلي افزود: مصرف کالاي ايراني و توليدات داخلي اجراي گسترش فرهنگ عمومي و استفاده از کالاهاي داخلي بايد با گسترش سطح اطلاع رساني صحيح، صادقانه و فراگير و حمايت از منافع ملي در راستاي تلاش بيشتر در توليد و کارکرد کالاي بهتر و باکيفيت مي توان به اين امر دست يافت.

سيم بر با اشاره به نقش توليد در حمايت از توليد ملي و کالاي ايراني خاطرنشان کرد: با تلاش در بکارگيري نيروي انساني و افزايش سطح اعتماد مردم به مصرف کالاهاي داخلي مي توان به توليد بيشتر و باکيفيت تر و کاهش هزينه کمتر دست يافت.

وي يکي از دلايل گرايش مصرف کنندگان به مصرف کالاهاي خارجي را در کاهش قيمت تمام شده برآورد کرد و افزود: با حمايت از حقوق مصرف کننده در توليد کالاي باکيفيت و کاهش قيمت کمتر مي توان به تشويق مصرف کنندگان در خريد کالاهاي ايراني پرداخت.

اين کارشناس اقتصادي شعار توليدملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني را در راستاي حمايت از توليد داخل دانست و تصريح کرد: با گسترش فرهنگ عمومي در مصرف کالاهاي داخلي و کنترل و نظارت قوي و مستمر از سوي سازمان حمايت از حقوق توليدکننده و مصرف کننده مي توان به  توليد کالاي باکيفيت دست يافت./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار