مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : تعداد 38 طرح صنعتی آمایش صنعت و معدن با اعتبار 20 هزار و 500 میلیارد ریال در شهرکها و نواحی صنعتی استان پذیرش شده اند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، محمدرضا باقری بابیان این مطلب، افزود: تعداد 8 واحد از اين طرحها با سرمايه 210 ميليارد ريال به بهره برداري رسيده و براي 450 نفر ايجاد اشتغال کرده است.

وی اضافه کرد: برای ایجاد صنایع تکمیلی در کنار کارخانه های فولاد اسفراین و آلومینای جاجرم باید با نگاه تخصصی پیش رفت و علاوه بر تهیه مطالعات توجیهی این طرحها اقدامات لازم در خصوص تامین زیرساختهای اساسی مورد نیاز احداث این صنایع آغازشده است.

وی به تاثیر طرح هدفمندی یارانه ها به بخش صنعت اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح بر صنایع استان نیزمانند

صنایع استانهای دیگر تاثیرگذار بوده است اما هیچ صنعتی به این دلیل به طور کامل غیر فعال نشده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت:برخی صنایع تولیدات و زمان کاریشان کاهش یافته است و گاه مجبور به تعدیل نیروی کار شده اند و برخی به حالت نیمه فعال درآمده اند.

باقری تصریح کرد: شرکت شهرکهای صنعتی برای کمک به این صنایع اعطای تسهیلات بازسازی و نوسازی را آغاز کرد تا صنایع کوچک و متوسط مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان با کمک این تسهیلات تجهیزات خود را نو و دستگاههای روز دنیا را برای کاهش مصرف انرژی خریداری کنند./س
برچسب ها: اجرای ، طرح ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.