نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: خانواده ركن اصلی جامعه و محوری ترین نهاد در تربیت و پرورش انسان های صالح و متعهد است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /حجت الاسلام حبیب برومند در همایش بزرگداشت خانواده و تجلیل از خانواده های موفق آموزش و پرورش پارس آباد افزود: محیط امن ، خانه و موفقیت خانواده است كه تاثیر بسزایی در موفقیت فرزندان دارد پس باید تلاش كنیم با كمك خود والدین این محیط برای دانش‌آموزان فراهم شود.

وی گفت: خانواده به عنوان اصلی ترین نهاد اجتماعی در جامعه می‌تواند بنای رشد و توسعه منابع انسانی را پایه‌ریزی كند و تكریم این نهاد مقدس موجب استحكام این واحد اجتماعی می شود.

نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی با بیان این كه سلامت جامعه ریشه در سلامت خانواده دارد افزود: این ركن اصلی جامعه محوری ترین نهاد در تربیت و پرورش انسان های صالح و متعهد است.

حجت الاسلام برومند ازدواج آگاهانه و مطابق با تاكیدات و سفارش های ائمه معصومین (ع) را عامل مهمی در موفقیت خانواده ها دانست و گفت: اگر یك خانواده بر اساس آموزه های دینی و الگوپذیری از زندگی امامان معصوم پی ریزی شود موفق خواهد بود./س

برچسب ها: اردبیل ، خانواده ، رکن ، اصلی ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.