فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، با بیان توطئه های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: دشمن در جنگ نرم خود با ملت ایران به دنبال ایجاد فضای نومیدی در جامعه است و روحیه بی تفاوتی را در میان مردم پراكنده می كند.

 سردار رضا محمد سلیمانی، در جمع فرماندهان، مدیران و كاركنان سپاه استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: كم كردن آستانه تحمل مردم، بی ظرفیت كردن افراد جامعه و تغییر رفتار آنان به منظور گرایش آنها به سمت دشمن از اهداف جنگ فرهنگی دشمن است.

وی، با بیان تلاش های سیاسی دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی، اضافه كرد: تهاجم سیاسی به صورت همه جانبه وجود داشته است ولی رهنمودها و سیاستگذاری های مقام معظم رهبری بر اساس سه اصل " عزت، حكمت و مصلحت "، همواره راهگشای كشور بوده است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری همچنین در ادامه با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی، تصریح كرد: قطع وابستگی اقتصاد كشور به نفت و توجه به تولید در كشور، از راه های خنثی كردن توطئه های استكبار است.

سردار محمدسلیمانی ادامه داد: دشمن و در راس آن استكبار، تلاش خود را در ضربه به نظام جمهوری اسلامی در بخش های فرهنگی و اقتصادی به كار گرفته تا مردم را از اصول انقلابی خود دور كند.

وی در پایان با بیان آمادگی رده های سپاه و بسیج در راستای مقابله با هر گونه تهدید داخلی، خارجی و امنیتی، تصریح كرد: نظام جمهوری اسلامی توان مقابله با تمامی تهدیدات فرامنطقه ای دشمن را دارد./س

برچسب ها: دشمن ، نومیدی ، آشوب ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.