هشتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی با موضوع نقش سرمایه انسانی در حمایت از تولید ملی از سوی سازمان مدیریت صنعتی اواخر آبان ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، هشتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی با موضوع نقش سرمایه انسانی در حمایت از تولید ملی از سوی سازمان مدیریت صنعتی و با حضور مدیران و کارشناسان حوزه منابع انسانی طی روزهای 29 و 30 آبان ماه امسال در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود.

تبیین سیاست‌های نظام اداری، سیاست‌های کلی اشتغال و تاثیر آن بر توسعه سرمایه انسانی در سازمان‌های دولتی و بنگاه‌های اقتصادی از محورهای این کنفرانس است.

براساس این گزارش، قانون کار، چالش‌ها و راهکارهای بهبود روابط کارگر و کارفرما و همچنین بهره‌گیری از فناوری، مدیریت دانش و رویکردهای نوین در توسعه منابع انسانی، از دیگر محورهای این کنفرانس خواهد بود.

سخنرانی متولیان حوزه منابع انسانی در نهادهای تصمیم‌گیرنده کشور،استادان، متخصصان و مدیران ارشد سازمان ها ، صاحبنظران خارجی، برگزاری میزگردهای تخصصی، برگزاری کلینیک‌های توسعه منابع انسانی و مراسم اعطای چهارمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی، از دیگر برنامه‌های این کنفرانس خواهد بود.

همچنين، سخنرانان خارجی از کشورهای کره جنوبی، اسپانیا و فرانسه، از مدیران شرکت‌های بزرگ بین‌المللی و اساتید برتر حوزه منابع انسانی بوده و برای ارائه تجارب موفق خود دعوت شده‌اند تا در روز اول، سخنرانی و در روز دوم، کارگاه آموزشی ارائه دهند.

لازم به ذكر است، روز اول کنفرانس 29 آبان ماه در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و روز دوم 30 آبان ماه در محل مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی برگزار می‌شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار