معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 گفت: اداره خدمات شهری ناحیه 4 در راستای یک طرح ضربتی اقدام به گندزدایی 450 مخزن و زیرمخزنی در محلات سطح ناحیه کرد.

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور ارتقای سلامت شهری، اداره خدمات شهری در راستای یک طرح ضربتی اقدام به گندزدایی 450 مخزن زباله و زیر مخزنی در محلات نارمک و علم و صنعت کرد که اجرای این طرح با رضایت و خشنودی اهالی روبرو شد.

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 گفت: در راستای ارتقای منظر شهری و پاکسازی دیوار نوشته ها و برچسب های غیر مجاز تبلیغاتی، اداره خدمات شهری ناحیه 4 اقدام به شستشو و نظافت بیش از 150 متر مربع از بدنه شهری در محلات سطح ناحیه کرد.

ناصحی تصریح کرد: در راستای نظافت سطح محدوده و با هدف خدمت رسانی و جلب رضایتمندی شهروندان، اداره خدمات شهری ناحیه 4 اقدام به جمع آوری 650 تن زباله تر از سطح ناحیه کرد.

در ادامه ذبیح الله حسینی رئیس اداره زیباسازی منطقه 4 اظهار داشت: به منظور زیباسازی منظر شهری و حفظ ایمنی بوستان ها، اداره خدمات شهری ناحیه 3 اقدام به رفع خاموشی بوستان هروی و برطرف کردن مشکلات نوررسانی آن کرد.

حسینی بیان کرد: به منظور زیباسازی منظر شهری و معابر، اداره خدمات شهری ناحیه 3 اقدام به کاشت گل و گیاه و بازپیرایی در رفیوژ میانی خیابان بوستان دوم کرد.

وی خاطر نشان کرد: در پی تماس شهروندان مبنی بر جمع آوری زوائد فیزیکی در محله علم و صنعت، سامانه 137 اقدام به جمع آوری پل اضافی روی نهر در خیابان فرجام مقابل بلوار اردیبهشت کرد./

برچسب ها: نظافت ، خدمت ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار