اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت قانونی فلسطین روز سه شنبه اعلام کرد در صورت پایبندی رژیم صهیونیستی به آتش بس ، گروههای فلسطینی نیز به این آتش بس پایبند خواهند بود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شینهوا، هنیه که برای ملاقات از زخمیهای فلسطینی به بیمارستان شفا در غزه رفته بود از توافق و اجماع روز دوشنبه گروههای ملی استقبال و بر حق مردم فلسطین به پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

وی از دستگاه اطلاعاتی و طرفهای مصری که برای پایان دادن به حملات اسرائیل تلاش کردند تشکر کرد اما جزئیاتی درباره این تلاشها ارائه نکرد.

هنیه تشدید حملات اسرائیل را محکوم کرد و افزود : این حملات اشغالگران نمی تواند اراده ملت فلسطین را از بین ببرد و نمی تواند پایداری و ایستادگی در جلوگیری از حملات وحشیانه اسرائیل را درهم بشکند.

حملات اسرائیل به نوار غزه از شامگاه شنبه تشدید شد که کشته شدن هفت فلسطینی و زخمی شدن بیش از چهل نفر دیگر را به دنبال داشت و در مقابل هشت اسرائیلی از جمله چهار نظامی نیز در حمله افراد مسلح فلسطینی زخمی شدند.

گردانهای صلاح الدین شاخه نظامی کمیته های مقاومت فلسطین روز سه شنبه در نشستی خبری در غزه مسئولیت حمله به این خودرو نظامی اسرائیل را برعهده گرفت.
برچسب ها: هنیه ، شرط ، آتش بس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار