امام جمعه شهرستان دماوند گفت: امروز دشمن با شدید ترین تحریم ها به میدان آمده که می توان عامل تشدید توطئه ها را ناکامی غرب در رسیدن به اهداف پلیدش دانست.

حجت الاسلام و المسلمین "محمد علاءالدینی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به نقش قیام امام حسین (ع) در حفظ دین مبین اسلام اظهار داشت: نصرت الهی مقوله ای است که در پیشبرد اهداف خداوند و اهل البیت (ع) نقش بسزایی دارد زیرا این مقوله تنها مختص به انبیای الهی نیست و مومنان نیز از آن بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) به واسطه جایگاه عظیم و والای خود در بین تمامی آزادی خواهان جهان ارزشمند است، افزود: آنچه را که می توان در مقوله نصرت الهی به عینه دید، حماسه بزرگ سیدالشهدا(ع) در واقعه کربلا است که امروز این حماسه و حرکت ماندگار شده است.

این مقام مسئول افتخار امروز جامعه اسلامی ایران را تحقق شعار حماسه ساز کربلا دانست و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه شعاری به پیش می رود که با نگین راه و منش سرور و سالار شهیدان همراه می باشد و این شعار چیزی جز شهادت طلبی و آزادی خواهی نیست.

امام جمعه دماوند با اشاره به اهداف شوم و پلید دشمن برای نابودی و تخریب این شعار ارزشمند نیز بیان داشت: امروز دشمن در صدد است تا این شعار ماندگار تاریخ اسلام را برای همیشه خاموش کند که با دخالت های اخیر آمریکا و نیز پیروزی اوباما در انتخابات اخیر می توان به عینه دید.

وی ادامه داد: امروز دشمن با افزایش و تشدید تحریم ها به دنبال تضعیف ارزش های اسلامی است و هدفی جز ایجاد انحراف در بین مسلمان و شیعیان جهان اسلام ندارد ولی این بار نیز ناکام خواهد ماند زیرا اگر از توطئه های خود بر علیه ایران موفق بودید پس چرا بر تشدید تحریم ها اقدام کرده است؟

علاءالدینی خاطرنشان کرد: ملت آگاه ایران اسلامی می داند که بالاترین دلیل ناکامی دشمن در تحریم های گذشته وجود بزرگ مردی چون مقام معظم رهبری و درایت های حکیمانه آن رهبر فرزانه، مسئولان پرتلاش و همیشه در صحنه ایران و نیز تحمل، مقاومت و ایستادگی ملت است.

این مقام مسئول اذعان داشت: امروز مطالبه ما از مردم و مسئولان این است که نقطه پیروزی بخش کشور را در مقابله با توطئه های دشمن بشناسیم و ادامه دهنده این راه باشیم و فرهنگ مقاومت، ایثار و از جان گذشتگی را که برگرفته از فرهنگ بسیج اسلامی است حفظ کنیم تا توطئه های دشمن خنثی شود.

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه کوچک ترین آری ما به دشمن تشدید بر فشار های غرب است افزود: استفاده از ظرفیت های موجود در کشور همچون دفاع مقدس می تواند ما را در بسیاری مشکلات پیشه رو یاری کند./س

برچسب ها: تحریم ، دشمن ، توطئه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.