بازیکن ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: فکر می کنم اگر مسابقات انتخابی تیم ملی جام فجر لغو نمی شد، بهتر بود.

افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:  بعد از لغو مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابتهای تنیس روی میز جام فجر اعلام شد که چهار باشگاه بانک دی، دانشگاه آزاد، نفت سپاهان و پتروشیمی بندر امام ماهشهر مجوز حضور در پیکارهای فجر را دارند اما فکر می کنم باید هر کدام از آنها مبلغی را بابت حضورشان پرداخت کنند این برای ما بد است زیرا اگر تیم مااز توان پرداخت ورودی این رقابت ها رانداشته باشد ما نیز به ناچار رقابتهای تیمی را از دست خواهیم داد.

وی درباره تیم دانشگاه آزاد که امسال با آنها قرار داد بسته است بیان کرد: خوشبختانه امسال در دانشگاه آزاد هستم که تیم بسیار یک دستی است 3 نفر از 4 نفری که در ارنج اصلی هستند (پوریا عمرانی، بهنام رحمت پناه و من) سال گذشته هم تیمی بودیم مربیان خوبی را نیز همچون محمد باقر پسران، و مجتبی صابری دارد و با وجود اینکه همه جا تیمهای بانک دی و پتروشیمی بندر امام ماهشهر را شانس اول قهرمانی می دانند اما من اطمینان دارم که تیم ما نیز حرفهای زیادی برای گفتن دارد و کار آن دو تیم در مقابل ما راحت نیست.

نوروزی درباره محمد باقر پسران (سرمربی تیم دانشگاه آزاد) گفت: محمد باقر پسران سرمربی با تجربه و با سابقه ای است و حضورش برای ورزش تنیس روی میز کشور سودمند است. صرف نظر از حاشیه های به وجود آمده وی قبل از بازی با علیصدر نکات خوبی را به بازیکنان انتقال داد و حتی پس از بازی نیز جلسه ای گذاشتیم.

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان درباره نخستین بازی تیمش مقابل علیصدر همدان توضیح داد: تیم علیصدر همدان اولین سالی است که در لیگ برتر شرکت کرده است و با وجود اینکه سرمایه گذاری آن چنانی را نکرده اما بازیکنان جوان و خوش آتيه دار در این بازی ما موفق شدیم حریف را شکست دهیم و 3 برد از 5 برد تیم را من کسب کردم.

وی خاطر نشان کرد: نکته جالب در این بازی حضور تماشاگران زیادی بود که برای تماشای بازی به سالن برگزاری مسابقه آمده بودند .

نوروزی با بیان اینکه هفته آینده بازی حساسی را پیش رو دارند اعلام کرد: بازی دو تیم ما در لیگ مقابل بانک دی است که نوشاد و نیما عالمیان و واحد مالمیری را دارد./با

برچسب ها: نوروزی ، مسابقه ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار