همزمان با آغاز دهه دوم محرم برنامه مهرتابان با محوریت شناخت امام حسین (ع) با موضوع "آزادی و آزادگی" از رادیو قرآن پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ يكی از شواهد و دلايل قرآنی قيام امام حسين(ع)، آزادی و آزادگی است و برای آشنايی با روح شجاعت، شهامت و شخصيت معنوی و ذات عاطفی و انسانی آن امام همام(ع) به پيام عمومی و منشور جهانی ايشان كه همانا آزادگی و آزادی‌خواهی است باید توجه شود.
 امام حسین(ع) فرمودند:  "اگر دين نداريد و از ر‌‌‌‌‌وز رستاخيز نمی‌هراسيد،لااقل  در زندگی دنياتان آزاده باشيد" با توجه به این سخن اين حضرت سيدالشهداء(ع) برنامه مهرتابان در دهه دوم محرم از 6آذرماه  به موضوع "آزادی و آزادگی " به عنوان منشور ی جهانی  برای همه مردم می پردازد.
مباحث کارشناسی, مداحی نوجوانان, معرفی کتاب, کارگاه اندیشه، گزارش مردمی, متون پژوهشی, فواصل محرمی و...از بخش های متنوع برنامه "مهرتابان" است.
گفتني است؛ علاقه مندان می توانند برنامه  "مهر تابان" را به همت گروه اطلاع رسانی و امورمجازی وبه سردبیری "محمدسلیمی" ، تهیه کنندگی "سیدنورالدین سجادی" و گویندگی "محمدهادی صلحجو" هرروز از ساعت 6:30 تا  9صبح برروی موج اف ام ردیف 100مگاهرتزو AMردیف 585 کیلوهرتز  از رادیو قرآن بشنوند./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میثم مهدی زاده
۱۴:۳۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
سلام ضمن تشکر از برنامه خوبتان . برای گوش کردن مجدد برنامه چکار باید کنم با تشکر و برنامه ساعت 7.45دقیقه را خیلی دوست دارم از کجا پیدا کنم قسمت های گذشته این برنامه را
آخرین اخبار