رئیس سازمان لیگ تنیس در خصوص تخلف مهذب نیا تنیسور تیم نور و نشاط گفت: مهذب نیا اجازه حضور در هیچ مسابقه ای را ندارد و محرومیت وی فقط به مسابقات لیگ خلاصه نمی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پس از محرز شدن جعل مدرک دانشگاه آزاد از سوی مهذب نیا تنیسور تیم نور و نشاط برای حضور در رقابت های لیگ برتر کمیته انضباطی این فدراسیون مهذب نیا را جریمه و طی یک نامه کتبی به وی تذکر داد اما مسئولان فدراسیون از جمله شایسته و غمناک رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ تنیس این مجازات را سطحی دانسته و خواستار حکم سنگین تری برای وی شدند.

در همین خصوص غمناک رئیس سازمان لیگ تنیس به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: جعل مدرک توسط یک فرد بحث ساده و قابل گذشتی نیست به همین دلیل جریمه نقدی را برای مهذب نیا کافی ندانستیم و این تنیسور تا اطلاع ثانوی اجازه حضور در هیچ یک از مسابقات در هیچ سطحی ندارد.

وی افزود: نمی توان بیان کرد باشگاه نور و نشاط از جریان جعل مدرک آگاه بوده است. همانطور که سرپرست این تیم نیز بی اطلاعی باشگاه را از این موضوع اعلام کرده، مسئولان نیز معتقدند که باشگاه محکوم نیست، اما بی توجهی به زمان تحویل مدارک باعث وقوع این جریانات شده و اگر مسئولان باشگاه در انجام وظایف خود دقت بیشتری می کردند مهذب نیا به خود اجازه چنین کاری را نمی داد./آق

برچسب ها: تنیسور ، جعل مدرک ، غمناک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار