يک محقق و پژوهشگر مسائل ديني بيان اينکه نصب‌العين کردن دستورات و رهنمودهای اسلامی، زندگي را به سمت سعادت سوق مي‌دهد، گفت: رسیدن به آرامش، امنیت، تعالی و پیشرفت در گرو اصلاح سبک زندگی، رفتار اجتماعی و شیوه زیستن است.

حجت‌الاسلام حميد آقاخاني در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با سبک زندگی اسلامی ايراني اظهارداشت: اسلام دین زندگی است و احکام آن زندگی انسان را چه از بعد مادي و چه معنوی در برمي‌گيرد و براي آن برنامه‌ دارد.

 وي با بيان اينکه نصب‌العين کردن دستورات و رهنمودهای اسلامی زندگي را به سمت سعادت سوق مي‌دهد، تصريح کرد: رسیدن به آرامش، امنیت، تعالی و پیشرفت حقیقی در گرو اصلاح سبک زندگی، رفتار اجتماعی و شیوه زیستن است.

آقاخاني سبک‌های زندگی را مجموعه‌ای از طرز تلقی‌ها، ارزش‌ها و شیوه‌های رفتار  در هر چیزی دانست و گفت: زمانی که سبک‌های زندگی از منظر و نگاه اسلامی مورد توجه قرار گيرد پی به چیستی واقعی و حقیقی آن خواهیم برد.

اين محقق و پژوهشگر مسائل ديني با تشریح سیاست‌های فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی و تبیین بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با سبک زندگی اسلامی خاطرنشان کرد: مبلغين و روحانيون موظفند از ظرفيت خود براي ترويج و توسعه فرهنگ ديني و سبک زندگي استفاده کنند.
 
وي در پايان گفت: یک ملت زمانی می‌تواند ادعای  پیشرفت به معنای دقیق کلمه داشته باشد که در دو بخش ابزاری و حقیقی به دستاوردهای قابل قبولی رسیده باشد.

انتهاي پيام/
 




 
برچسب ها: مفهوم ، انقلاب ، طرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار