مدیرعامل شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان گفت: تا پایان سال میزان فروش شرکت ترانسفور ماتور توزیع زنگان به 10 میلیون دلار می‌رسد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مجتبی شمس در جلسه توسعه صادرات استان زنجان، اظهار کرد: شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان از شرکت‌های اقماری شرکت ترانسفوی زنجان است که طراحی، تولید و فروش انواع ترانسفور ماتورهای روغنی، خشک رزینی، نرمال، خاص، ویژه و خاص از تولیدات این شرکت است.

وی با بیان اینکه این شرکت با سرمایه اولیه یک میلیارد ریال راه‌اندازی شده است، افزود: در حال حاضر سرمایه این شرکت به 300 میلیارد ریال افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان با اشاره به برنامه‌های این شرکت تصریح کرد: تولید این شرکت در سال‌های 88 و 89 سیر صعودی داشته است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته به دلیل گرانی مواد اولیه فعالیت‌های این شرکت سیر نزولی داشته است، افزود: در حال حاضر برای افزایش محصولات این شرکت تلاش می‌شود.

شمس با اشاره به صادرات محصولات این شرکت به کشورهای عراق، افغانستان، سریلانکا و ونزوئلا تصریح کرد: این شرکت توانایی صادرات محصولات تولیدی خود را دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته میزان فروش این شرکت 6.4 میلیون دلار بود، افزود: این رقم در سال جاری به 6.8 میلیون دلار رسیده است.

مدیرعامل شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود میزان فروش این شرکت تا پایان سال به 10 میلیون دلار برسد، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود./ج1

وی از ایجاد زمینه اشتغال برای 700 نفر از سوی این شرکت خبر داد و تصریح کرد: 629 نفر به صورت مستقیم با این شرکت همکاری می‌کنند.

 

*مطالبات شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان وصول نشده است

شمس وصول نشدن مطالبات این شرکت را از مشکلات آن عنوان کرد و گفت: مطالبات شرکت از دولت اخذ نشده است.

وی بر ضرورت همکاری استان برای وصول این مطالبات تاکید کرد و گفت: برای تامین حقوق پرسنل و هزینه‌های خرید مواد اولیه ضروری است مطالبات این شرکت اخذ شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.