رئیس هیئت اسکی استان تهران گفت: بر اساس تقویم امسال فدراسیون جهانی اسکی، ایران میزبان برگزاری 70 رقابت بین‏ المللی و مسابقات لیگ است.

مرتضی ساوه ‏شمشکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: 40 رقابت بین‏المللی اسکی در تهران و تلاش ورزشکاران تهرانی برای کسب سهمیه‏های المپیک زمستانی «سوچی» روسیه  برگزار می شود.

وی ادامه داد: از میان این تعداد مسابقه در رشته‏های مختلف اسکی، 40 رقابت در پیست‏های اسکی شمشک و دربند سر استان تهران برگزار می‏شود.

ساوه ‏شمشکی اضافه کرد: از این رو، تهران دارای نقشی محوری در ورزش اسکی کشور بوده و برگزاری بیش از نیمی از رقابت‏های بین‏المللی کشور در استان تهران، مهر تأییدی بر این ادعاست.

رئیس هیئت اسکی استان تهران افزود: در این بین، هیئت اسکی استان تهران همچون سال‏های گذشته همکاری تنگاتنگ خود را با فدراسیون اسکی ادامه می‏دهد.

وی عنوان کرد: بی‏شک ورزشکاران فعال در رشته‏ های مختلف اسکی استان تهران با حضور پررنگ خود در رقابت‏های جهانی و لیگ به صعود در رنکینگ اف.آی.سی می‏اندیشند.

رئیس هیئت اسکی استان تهران، امسال را مجالی برای فعالان رشته‏ های مختلف ورزش‏های زمستانی کشور و استان تهران برای کسب سهمیه‏ های حضور در المپیک زمستانی پیش روی خواند.

ساوه ‏شمشکی تصریح کرد: رقابت‏های بعدی المپیک زمستانی از هفت تا 23 فوریه سال 2014 در منطقه «سوچی» کشور روسیه برگزاری می‏شود.

وی اذعان داشت: با توجه به این رویداد بزرگ ورزشی، ورزشکاران رشته‏ های مختلف اسکی استان تهران با تلاشی وافر به دنبال کسب سهمیه‏ های آن خواهند بود./س

برچسب ها: ایران ، مسابقات ، اسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.