واگذاري 6هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر

فرماندار کرج از واگذاري 6 هزار واحد مسکن مهر در دهه مبارک فجر به متقاضيان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهدي ايران نژاد با بيان اين مطلب اظهار داشت: مسکن مهر به عنوان يکي از دستاوردهاي مهم دولت نقش بسزايي در تامين مسکن براي اقشار کم درآمد جامعه دارد.

وي افزود: با توجه به اهميت موضوع و رفع مشکلات موجود در اين حوزه به دستور استاندار محترم البرز مديريت اين مهم به فرمانداري کرج واگذار شد تا به صورت مستقيم بر روند احداث و واگذاري خدمات مختلف به متقاضيان نظارت داشته و مشکلات را برطرف نمايد.

اين مسئول خاطر نشان کرد: در اين راستا علاوه بر ورود ميداني و برگزاري جلسات متعدد در سايت مسکن مهر ماهدشت موضوعات به صورت کارگاهي بررسي و دستورات لازم براي تسريع در امر واگذاري خدمات و رفع موانع صادر شد.

فرماندار کرج تصريح کرد: واگذاري انشعاب فاضلاب توسط آبفا تا جلوي درب ورودي واحد مسکوني، نصب انشعاب کنتور بر اساس درخواست مدير پروژه مسکن مهر ظرف مدت 48 ساعت، آماده سازي معابر براي نصب انشعاب آب و فاضلاب با همکاري مدير پروژه مسکن مهر، واگذاري انشعاب گاز حتي به صورت انفرادي در کليه بلوک ها با قيد فوريت ظرف مدت 24 ساعت پس از درخواست مالک، حضور نظام مهندسي بر اساس درخواست مدير پروژه مسکن مهر ظرف مدت 48 ساعت به منظور تاييد نقشه در محل اجراي پروژه مسکن مهر و همچنين آغاز علميات آماده سازي و فضاي سبز و ساير خدمات از اهم مصوبات اين جلسه کارگاهي است که اميد مي رود با همکاري دستگاه هاي خدماتي و مسئولان مرتبط با اين موضوع شاهد افتتاح و واگذاري 6 هزار واحد مسکن مهر در کرج باشيم.

ايران نژاد با تاکيد بر اينکه معاونت فني و عمراني فرمانداري نظارت مستقيمي بر اين مهم دارد، يادآور شد: به منظور رصد دقيق مسائل و رفع موانع موجود کارشناس اين حوزه در سايت مسکن مهر ماهدشت مستقر شده و بر روند اجراي کار نظارت دارد./ز

برچسب ها: مسکن ، انشعاب ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار