عضو سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دانشجویان باید با وحدت و یگانگی، محور آگاهی بخشی به مردم دنیا بوده در جهت حذف دیدگاه‌هایی باشند که برای قدرت گرفتن نظام سلطه تلاش می‌کنند.

محمد جوادنوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت روز 16 آذر در میان دانشجویان اظهارداشت: دانشگاه‌ها نیروی محرک جامعه برای رسیدن به حقوق انسانی و ملی است و دانشجویان مسیر رسیدن به استقلال و پیشرفت را به آنان نشان می‌دهند.

این فعال دانشجویی وظیفه دانشجویان را الگوبرداری از 16 آذر عنوان کرد و گفت: دانشگاه‌ها و دانشجویان باید با وحدت و یگانگی، محور آگاهی بخشی به مردم دنیا بوده در جهت حذف دیدگاه‌هایی باشند که برای قدرت گرفتن نظام سلطه تلاش می‌کنند.

 نوری در ادامه با اشاره به اينكه 16 آذر روز مبارزه با استكبار و نشانگر همت دانشجويان است، تصريح كرد: در اين روز دانشجويان گرچه از لحاظ فكري داراي اختلاف بودند، اما وجه مشتركشان كه مبارزه با استکبار بود، باعث پیروزیشان شد.

وی با اشاره به توطئه‌های اخیر دشمنان اسلام خواستار هوشیاری هرچه بیشتر دانشجویان شد و افزود: امروز دانشجویان باید با بینش و بصیرت و با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب نقشه های دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

 عضو سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان خاطر نشان کرد: دانشجویان ما باید با پیروی از شهدای دانشجو و شهدای هسته‌ای کشورمان هرچه بیشتر در راه اعتلای علم و دانش  قدم می‌گذارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، دانشجو ، معرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار