منصوري‌آراني مطرح كرد

تشكيل كارگروهي براي حل مشكلات استان اصفهان در جلسه نمايندگان با رحيمي

نماينده مردم اصفهان در مجلس گفت: در جلسه امروز(دوشنبه) مجمع نمایندگان اصفهان با معاون اول رئیس جمهور مقرر شد کارگروهی تشکیل و با جدیت و دقت به مشکلات این استان پرداخته شود.

عباسعلی منصوری آرانی نماینده مردم اصفهان، کاشان، آران و بیدگل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه امروز(دوشنبه) مجمع نمایندگان اين استان با محمدرضا رحيمي معاون اول رئیس جمهور گفت: این جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور و جمعی از نمایندگان اصفهان برگزار شد که از محورهای اصلی اين نشست مي‌توان به مسائلي نظير آب استان، آلودگی‌ هوا، مشکلات کارگران، صنایع و صنعتگران  اشاره كرد.

وی در ادامه افزود: نمایندگان شهرهای مبارکه، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، گلپایگان، خوانسار و نطنز از جمله نمایندگانی بودند که از مشکلات شهرهای خود در این جلسه نكاتي را مطرح کردند.

عضو كميسيون امنيت ملي با اشاره به نتایج حاصل شده در این جلسه تصریح کرد: در این نشست مقرر شد کارگروهی در استان اصفهان تشکیل شود تا به مشکلات این استان با جدیت و دقت لازم پرداخته شود.

منصوری آرانی در پایان خاطرنشان کرد: معاون رئیس جمهور نیز در این جلسه متعهد شد تا برخی مشکلات و مسائل را شخصا بررسی کند و تا حل کامل آنها، پیگیری‌های لازم را انجام دهد. 

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: جلسه ، اصفهان ، معاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار