امام جمعه میاندوآب گفت: حماسه بزرگ 9 دی در سال 1388 به تحرکات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی مهر بطلان زد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی در جمع خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن سالروز حماسه بزرگ 9 دی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: این حماسه تاریخی و تجمع عظیم ملت ایران برای همیشه دشمنان کشور اسلامیمان را ناامید کرده است.

وی با اشاره به تجمع عظیم ملت ولایتمدار و انقلابی در 9 دی 1388، خاطر نشان کرد: دشمنان کشورمان با بهانه قرار دادن انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 برای ضربه زدن به ایران اسلامی مبادرت کردند، ولی با هوشیاری ملت ایران و با پیروی از رهنمودهای رهبری این فتنه خاموش و دشمنان رسوا شدند.

امام جمعه میاندوآب با اظهار به اینکه ایادی استکبار جهانی برای در تنگنا قرار دادن ایران و ایرانی از انجام هیچ اقدام مذبوحانه‌ای فروگذار نیستند، ادامه داد: تحریم اقتصادی و فشارهایی از این جنس را طراحی کرده‌اند تا به اهداف شوم و اغراض سیاسی خود دست پیدا کنند، ولی در صورت عمل کردن به توصیه‌های رهبری می‌توان گام‌های مؤثری برداشت.

قهرمانی خاطر نشان کرد: برای اینکه توطئه‌های دشمن در زمینه اقتصاد، صنعت، تجارت و... خنثی شود رهبر معظم انقلاب سرفصل اقتصاد مقاومتی را در کشورمان گشوده‌اند و مسئولان و سران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای اندیشیدن در این زمینه و عملیاتی کردن برنامه‌های مختلف توصیه کردند که امیدوار هستیم مؤثر واقع شود.

وی صرفه‌جویی در منابع انرژی از جمله آب، برق و گاز را خواستار شد و اذعان داشت: برای اینکه برنامه‌های تدوین شده در حوزه اقتصاد جنبه عملیاتی پیدا کند لازم است که به عنوان گام نخست در منابع انرژی صرفه‌جویی به عمل آورده از طرف دیگر کارگران و کارمندان نیز میزان بهره‌وری خود را بالا ببرند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی در مناسبت‌های مختلف اعم از راهپیمایی 9 دی، 22 بهمن، انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و... شرکت می‌کنند متذکر شد: این قبیل اعیاد ملی و مذهبی با شکوه و زیبایی خاص در کشورمان برگزار شده و لرزه در اندام دشمنان نظام می‌اندازد./س

برچسب ها: دشمن ، میاندوآب ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.