سخنگوی جنبش اقدام اکثریت آمریکا در گفتگو با فاکس نیوز، تاکید کرد؛ زمانبندی بودجه مناطق آسیب دیده در طوفان سندی آمریکا اشتباه است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، ران میر درباره نارضایتی طوفان زدگان از کمکها، گفت؛ متاسفانه بودجه ای که برای کمک به بازسازی مناطق آسیب دیده از طوفان سندی در شرق آمریکا اختصاص داده شده، زمانبندی درستی ندارد. یک ششم از این بودجه یعنی 9 میلیارد از 60 میلیارد دلار این بودجه در سال 2013 هزینه خواهد شود.  
در واقع، 85درصد این بودجه تا سال 2014 در اختیار مردم منطقه قرار نخواهد گرفت. این در حالیست که مردم طوفان زده هم اکنون به این کمکها نیاز دارند. به نظر من، سنا می بایست از همان ابتدا فقط 9 میلیارد دلار کمک برای این مناطق تصویب می کرد.
هم اکنون مردم این مناطق در وضع بسیار بدی زندگی می کنند، این در حالیست که بیش از دو ماه از این طوفان می گذرد و جای تاسف دارد که بودجه لازم برای مناطق طوفان زده قربانی دعوای سیاسی کنگره و دولت می شود.  
متاسفانه افزایش مالیات مردم آمریکا که دولت در نظر دارد اجرا کند، نه تنها طوفان زدگان بلکه بسیاری از جوانان آمریکا را تحت فشار قرار می دهد. در چنین شرایطی مردم به برده هایی که برای دولت کار می کنند و درآمدشان به جیب دولت می رود تبدیل خواهند شد. به نظر من محافظه کاران نباید کنار بکشند و بگویند چون اوباما در انتخابات پیروز شده است آنها نباید علیه او اقدام کنند. آنها نباید اجازه دهند او مالیاتها را افزایش دهد  و درست نیست که نسل جوان بهترین سالهای زندگی خود را بردگی دولت بکنند.
برچسب ها: کمک ، طوفان ، سندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار