سخنگوي رزمايش تخصصي ولايت 91 از اجراي حملات سنگين موشکي و پرتاب‌هاي موفقيت‌آميز از روي شناورهاي نيروي دريايي ارتش در چهارمين روز از اين رزمايش عليه نيروهاي مهاجم خبر داد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران اعزامي به منطقه دوم دريايي ولايت جاسک، امير دريادار رستگاري سخنگوي رزمايش تخصصي ولايت 91 با اعلام خبر انهدام هدف واقعي توسط اژدر گفت: پس از دفاع موفقيت‌آميز پدافند ساحلي و عقب‌نشيني شناورهاي دشمن، زير سطحي‌هاي کلاس طارق نيروي خودي با استفاده از اصل غافلگيري و با پرتاب اژدرهاي پيشرفته، يگان‌هاي مهاجم را مورد اصابت قرار داده و همزمان واحدهاي سطحي با هدف درهم کوبيدن قواي نيروي مهاجم، ضمن حملات سنگين موشکي شناورهاي آنها تعقيب کردند.

وي اظهار داشت: اژدر که از سلاح‌هاي بسيار استراتژيک است امروز پس از شليک با موفقيت کامل، هدف واقعي را منهدم کرد.

دريادار رستگاري افزود: قدرت انهدام بسيار بالا و حجم مواد منفجره موجود در اژدر باعث مي‌شود تا پس از اصابت به هدف، سامانه تحرک شناور را از کار انداخته و موجب غرق شدن آن شود.

سخنگوی رزمایش ولایت 91 همچنین به پرتاب موفقیت‌آمیز موشک سطح به هوای برد متوسط رعد اشاره و خاطرنشان کرد: این موشک کاملا بومی است و توسط سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریايی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بهینه‌سازی و بر روی ناوهای ایرانی نصب شد است.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: انهدام ، اژدر ، موشکی ، حملات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار