ديدارهاي سرّي افسران رژيم صهيونيستي با فرماندهان گروههاي تروريستي وابسته به شبکه القاعده که با نظارت سازمانهاي امنيتي اردني صورت مي گيرد فاش شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه، سلاحهاي اسرائيلي و نفوذ عناصر موساد در بين عناصر گروههاي تروريستي مرتبط با شبکه القاعده و آموزش افراد اين گروهها توسط افسران اسرائيلي يک هدف واحد يعني ضربه زدن به پايداري ملت سوريه و توطئه عليه ملت اين کشور را دنبال مي کند.

اين در حاليست که در تازه ترين مورد؛ جبهه عشاير اردن از تماسهاي سرّي بين افسران اسرائيلي و فرماندهان اين گروههاي تروريستي با نظارت برخي سازمانهاي اردني خبر داد.

اين جبهه درباره ورود فرماندهان گروههاي تروريستي به فلسطين اشغالي از طريق اردن و ديدارهايشان با افسران نظامي ارتش اسرائيل هشدار داد.

محمد خلف الحديد سخنگوي اين جبهه گفت سازمانهاي اردني از اين ديدارها و تماسهاي سرّي بين دو طرف اطلاع دارند.

خلف گفت هدف از اين ديدارها نيز اجراي طرح آمريکا در حمايت از مرزهاي رژيم صهيونيستي از سمت جولان  اشغالي سوريه است.

همچنين همکاري بين فرماندهان گروههاي تروريستي مسلح در سوريه و افسران اسرائيلي براي يافتن بقاياي جسد الي کوهين جاسوس اسرائيلي که نيمه دهه هزار و نهصد و شصت ميلادي در سوريه اعدام شد ، فاش شد .

روابط عالي با سران اسرائيل به خوبي بيانگر شيوه خونين فرماندهان القاعده عليه ملت سوريه است .

القاعده و اعضايش ابزارهاي ارزاني براي اجراي برنامه هاي آمريکا و اسرائيل به شمار مي روند و همه اينها نيز براي ضربه زدن به پايداري ملت سوريه است که در مقابل همه طرحهاي استعماري در منطقه  عربي ايستادگي کرده است .
برچسب ها: القاعده ، دیدار ، اردن ، اسرائیل ، سری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار