فرمانده آماد و پشتيباني نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران درباره نقش سامانه‌هاي آماد و پشتيباني در رزمايش تخصصي ولايت 91 گفت: سامانه‌هاي آماد و پشتيباني در کوتاه‌ترين زمان ممکن، مناطق مورد نظر را تحت پوشش قرار مي‌دهند.

"امير دريادار دوم عطالله ناصر نخعي" در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد آماد و پشتيباني نيروي دريايي ارتش اظهار داشت: سامانه آماد و پشتياني سيار و چابک نيروي دريايي در "رزمايش تخصصي ولايت 91"  وارد عمل شده و وظيفه‌اش اين است که در زمان بحران و در زماني که مشکلي براي سامانه‌هاي آماد و پشتيباني يگان‌هاي گسترش يافته در مناطق، پيش مي‌آيد در کوتاه‌ترين زمان ممکن با امکانات خود مشکل منطقه مورد نظر را برطرف کند.

فرمانده آماد و پشتيباني نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي افزود: ما نقاط مختلف را در منطقه عمومي رزمايش شناسايي کرديم و اين آمادگي را داريم که در مناطق تحت پوشش مستقر شده و کار امداد رساني در طبقات مختلف آمادي را انجام دهيم.

وي درباره اجراي طرح مردم‌ياري در روستاهاي منطقه عمومي رزمايش ولايت 91 تصريح کرد: در مناطق محروم تحت پوشش منطقه عمومي رزمايش، يک سري خدمات بهداشتي به مردم اين مناطق ارائه مي‌شود و به همين منظور چندين پزشک به يکي از روستاهاي مربوطه آورده‌ايم که شامل چشم‌پزشک، پزشک زنان و پزشکان عمومي هستند تا ان‌شالله بتوانيم در زمينه پزشکي به مردم اين مناطق خدمات‌رساني کنيم.

نخعي درباره ديگر اقدامات انجام شده در اجراي طرح مردم‌ياري گفت: مقداري ارزاق عمومي و هديه براي مردم اين مناطق محروم در نظر گرفته شده که به آن‌ها اهدا شد. هم‌چنين بازي رايانه‌اي" مبارزه در خليج عدن" را نيز بين کودکان و نوجوانان اين مناطق توزيع کرديم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار