پيرو انتشار مطلبي به نقل از حجت‌الاسلام نقويان در برخي رسانه‌ها با موضوع «دريافت رشوه توسط يكي از مديران يا معاونان وزارتخانه‌ها و در ميان گذاشتن اين موضوع با حجت‌الاسلام پورمحمدي و...»، روابط عمومي سازمان بازرسي كل كشور براي روشن‌شدن موضوع توضيحاتي ارايه كرد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان بازرسي، پيرو انتشار مطلبي به نقل از حجت‌الاسلام نقويان در برخي رسانه‌ها با موضوع «دريافت رشوه توسط يكي از مديران يا معاونان وزارتخانه‌ها و در ميان گذاشتن اين موضوع با حجت‌الاسلام پورمحمدي و...»، روابط عمومي اين سازمان براي روشن‌شدن موضوع توضيحاتي ارايه كرد.

در  اين توضيحات آمده است: آنچه كه به نقل از حجت‌الاسلام نقويان درباره‌ اين موضوع، در رسانه‌ها مطرح‌شده صحيح نمي‌باشد و آقاي نقويان در تماس تلفني با حجت‌الاسلام پورمحمدي به‌صراحت اعلام كرد كه مطالبي كه در رسانه‌ها در‌ اين باره مطرح كرده‌‌اند تحريف‌شده است و صحيح نيست.

اضافه مي‌شود: اصل اين ماجرا بدين شكل است كه در نشستي كه جمعي از روحانيون حضور داشتند، در بين مباحثات آقاي نقويان از وقوع يك تخلف رشوه‌گيري در جمع خبر داد و آقاي پورمحمدي هم نسبت به وجود چنين تخلفاتي ابراز تأسف نموده و اعلام مي‌دارد كه «متأسفانه از اين نمونه‌ها وجود دارد.»

لازم به ذكر است:
1. آقاي نقويان به سازمان بازرسي يا‌ آقاي پورمحمدي مراجعه نداشته است.
2. آقاي نقويان هيچ‌گونه سند يا چكي ارايه ننموده‌اند.
3.سازمان بازرسي با قاطعيت به اين موارد رسيدگي نموده و حجم انبوه پرونده‌هاي در حال رسيدگي حكايت از اين مسأله دارد به‌هيچ وجه تخلف، فساد و رشوه براي سازمان بازرسي عادي نيست و با جديت و بدون گذشت به پرونده‌هاي فساد رسيدگي شده و به مراجع مربوطه ارسال مي‌شود. البته شرط موفقيت همراهي دستگاه‌هاي اجرايي، محاكم و رسانه‌ها است كه متأسفانه نه‌تنها همكاري مطلوب وجود ندارد بلكه سنگ‌اندازي‌ها و مانع‌تراشي‌هاي زيادي هم ديده مي‌شود كه كمابيش در رسانه‌ها منتشر شده است.

روابط عمومي سازمان بازرسي كل كشور با تصريح اين نكته كه اين روزها هجمه‌هاي ناروا و ناصواب زيادي به سازمان بازرسي و مسئولان آن وارد مي‌شود، تأكيد ‌كرد: اين تخريب‌هاي جهت‌دار هيچ خللي در عزم و اراده سازمان بازرسي در رسيدگي به تخلفات ايجاد نمي‌كند.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: بازرسی ، نقویان ، رشوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار