"توشه ماندگار"به کارگردانی سعید تهرانی عنوان مجموعه ای مستند داستانی است که قرار است از بیستم دی ماه همزمان با آغاز هفته ی وقف هر شب از شبکه ی سوم سیما به نمایش در بیاید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "توشه ماندگار"به کارگردانی سعید تهرانی عنوان مجموعه ای مستند داستانی است که قرار است از بیستم دی ماه همزمان با آغاز هفته ی وقف هر شب از شبکه ی سوم سیما به نمایش در بیاید.
تهیه کنندگی مجموعه بر عهده ی پریسا جهانگیری است و مهران رجبی به عنوان مجری و بازیگر در این مجموعه حضور دارد.
پریسا جهانگیری می گوید:"توشه ماندگار"در سیزده قسمت پانزده دقیقه ای در گروه معارف شبکه ی سوم سیما ساخته می شود که به نکاتی درباره ی جایگاه و اهمیت وقف به عنوان احسان ماندگار می پردازد تا مخاطبان مجموعه در مورد شناختن و معرفی مفهوم وقف آشنایی بیشتری پیدا کنند.وی همچنین همکاری و همدلی سازمان اوقاف و امور خیریه ی استان تهران را در تولید این مجموعه بسیار مثمر ثمر خواند.
عواملی که در ساخت مجموعه ی مستند داستانی "توشه ماندگار"همکاری دارند عبارتند از:
کارگردان:سعید تهرانی/تهیه کننده:پریسا جهانگیری/مدیر تولید:مهدی چراغی/مدیر تصویربرداری:مهدی دادگر/تدوین:حسن پیله ور/صدابردار همزمان:ارژنگ شاهرخشاهی/عکاس:فربد جعفری/گروه تدارکات:امیر قربانی.امیر زره نازی.مجتبی توکلی کشه.فریدون حسنی/هماهنگی تولید:محمد علی قادری/مدیر امور مالی:پریناز جهانگیری/محصول:گروه معارف شبکه ی سوم سیما/مجری و بازیگر:مهران رجبی./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار